#main IRC Log

Index

IRC Log for #main.2015-05-28

Timestamps are in GMT/BST.

[0:37] * Dengar708 (Dengar708@Dengar708) has joined #main
[0:42] * Dengar708 (Dengar708@§8Dengar708§r) Quit (§eDengar708 left the game.)
[2:15] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus) has joined #main
[2:33] * Death_Drach (Death_Drach@Death_Drach) has joined #main
[2:33] <FlyingAsparagus> Hullo
[2:33] <Death_Drach> Boo!
[2:33] <Death_Drach> log in lag
[2:33] <FlyingAsparagus> boo-urns
[2:36] <Death_Drach> test
[2:36] <FlyingAsparagus> A+
[2:36] <FlyingAsparagus> you passed
[2:36] <FlyingAsparagus> congrats
[2:40] <Death_Drach> how goes deh spawn?
[2:40] <FlyingAsparagus> it's coming along nicely
[2:41] <Death_Drach> did you like the stuff cuppeh and i did?
[2:41] <Death_Drach> and the little hobo corner?
[2:41] <FlyingAsparagus> Yes it's very good
[2:41] <FlyingAsparagus> the hobo corner sort of burned it down though
[2:41] <Death_Drach> what?!
[2:41] <FlyingAsparagus> open flames near wood isn't the best idea
[2:41] <Death_Drach> oops....
[2:41] <FlyingAsparagus> cwp fixed it though
[2:42] <FlyingAsparagus> needed a rollback though
[2:42] <FlyingAsparagus> :P
[3:07] <FlyingAsparagus> I saw that secret tunnel you made
[3:07] <FlyingAsparagus> behind the painting
[3:08] <Death_Drach> oh, yea
[3:08] <Death_Drach> :p
[3:09] <FlyingAsparagus> sneaky
[3:09] <FlyingAsparagus> :P
[3:09] <Death_Drach> gives them something fun to find
[3:15] <FlyingAsparagus> §flok vah koor
[3:47] * Death_Drach (Death_Drach@§5Death_Drach§r) Quit (§eDeath_Drach left the game.)
[4:22] * Death_Drach (Death_Drach@Death_Drach) has joined #main
[4:22] <FlyingAsparagus> Welcome back
[4:24] <Death_Drach> me again
[4:29] <Death_Drach> am not
[4:29] <FlyingAsparagus> me neither
[5:21] * Death_Drach (Death_Drach@§5Death_Drach§r) Quit (§eDeath_Drach left the game.)
[5:24] * FlyingAsparagus was kicked from #main by Server
[5:24] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus§r) Quit (§eFlyingAsparagus left the game.)
[5:29] * Robere_Starkk (Robere_Starkk@Robere_Starkk) has joined #main
[5:55] * Robere_Starkk (Robere_Starkk@§bRobere_Starkk§r) Quit (§eRobere_Starkk left the game.)
[6:17] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus) has joined #main
[7:06] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus§r) Quit (§eFlyingAsparagus left the game.)
[8:48] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus) has joined #main
[9:32] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus§r) Quit (§eFlyingAsparagus left the game.)
[9:36] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus) has joined #main
[9:46] * Trisemigistus (Trisemigistus@Trisemigistus) has joined #main
[9:46] <FlyingAsparagus> Hullo Trise
[9:46] <Trisemigistus> ooh, i cought the flying fruit, yay
[9:46] <Trisemigistus> how are you doing
[9:47] <FlyingAsparagus> plot twist, the flying fruit was actually expecting your arival
[9:47] <Trisemigistus> was he? And what may I assist the flying fruit with
[9:47] <Trisemigistus> need me to hold it for ya? ;D
[9:47] <FlyingAsparagus> Eh
[9:47] <FlyingAsparagus> No thanks
[9:47] <Trisemigistus> okay.jpg
[9:47] <FlyingAsparagus> wanna see what I've been working on?
[9:48] <Trisemigistus> i like how those bookcases were done
[9:48] <FlyingAsparagus> thanks
[9:49] <FlyingAsparagus> it's obviously not finished yet
[9:49] <FlyingAsparagus> but it's coming along nicely
[9:49] <Trisemigistus> it is
[9:49] <FlyingAsparagus> made way more progress on it than I've done in a while
[9:49] <Trisemigistus> so
[9:49] <FlyingAsparagus> there's just one slight issue
[9:49] <Trisemigistus> uhm
[9:49] <Trisemigistus> how do i get out
[9:49] <FlyingAsparagus> yes
[9:49] <FlyingAsparagus> there's no stairs
[9:49] <Trisemigistus> gg
[9:49] <FlyingAsparagus> yet
[9:49] <FlyingAsparagus> lol
[9:50] <Trisemigistus> you could use this as like a torture place.
[9:50] <FlyingAsparagus> I'm still trying to think where I'd want them
[9:50] <Trisemigistus> Treat the people nicely, then once they figure out theres no way out, just go nuts.
[9:50] <FlyingAsparagus> A giant palace with no exit would be awesome
[9:50] <FlyingAsparagus> so long as it takes people ages to figure it out
[9:50] <Trisemigistus> You wanna see the thing I built?
[9:51] <Trisemigistus> thinking about making it my new home when I finish it.
[9:51] <FlyingAsparagus> Trise
[9:51] <Trisemigistus> what
[9:51] <FlyingAsparagus> have you seen the outside?
[9:51] <Trisemigistus> i have now
[9:51] <FlyingAsparagus> and yes
[9:51] <FlyingAsparagus> I'd like to see it
[9:52] <Trisemigistus> roof looks good.
[9:52] <FlyingAsparagus> thanks
[9:52] <FlyingAsparagus> it looked like it went through a blender when I started
[9:52] <Trisemigistus> lol
[9:53] <FlyingAsparagus> it's very nice
[9:54] <Trisemigistus> idk what to do with the inside.
[9:54] <FlyingAsparagus> there's an inside?
[9:55] <Trisemigistus> yes, walk down the stair... thing
[9:55] <FlyingAsparagus> ah
[9:56] <FlyingAsparagus> turn it into a club
[9:56] <FlyingAsparagus> lol
[9:56] <Trisemigistus> ew.
[9:56] <Trisemigistus> no
[9:56] <Trisemigistus> great idea though
[9:57] <Trisemigistus> might do that
[9:57] <Trisemigistus> but still ew.
[9:57] <FlyingAsparagus> haha
[9:57] <Trisemigistus> thinking about making a tower off the top bit
[9:58] <Trisemigistus> that town hall thingy isnt mine, just sayin
[9:58] <Trisemigistus> by the looks of it though, it hasn't been touched in a while.
[10:00] <FlyingAsparagus> I'm sure he'll be back
[10:00] <FlyingAsparagus> 3 days ago
[10:00] <FlyingAsparagus> was the last time it was worked on
[10:00] <FlyingAsparagus> not too long
[10:01] <FlyingAsparagus> not long enough to consider abandoned, anyway
[10:03] <Trisemigistus> We were supposed to start a town together ;-;
[10:03] <Trisemigistus> a family ;-;
[10:03] <Trisemigistus> WAAAAAAH
[10:04] <Trisemigistus> ohey, that mountain bit looks cool
[10:04] <FlyingAsparagus> You should probably let Tori know then
[10:04] <Trisemigistus> whos tori
[10:04] <FlyingAsparagus> considering Excel is her boyfriend or something
[10:04] <Trisemigistus> oh my god
[10:04] <Trisemigistus> this mountain area is sweet
[10:04] <FlyingAsparagus> Tori is Smiley aka ShineyHobo
[10:05] <Trisemigistus> Smiley is ShinyHobo?
[10:05] <FlyingAsparagus> yes
[10:05] <Trisemigistus> plot twist
[10:05] <FlyingAsparagus> you didn't know?
[10:05] <Trisemigistus> nope.
[10:05] <Trisemigistus> i dont see many people on besides you baivo and firefighter.
[10:05] <FlyingAsparagus> Did you think some random named ShinyHobo turned up and got Mod?
[10:06] <FlyingAsparagus> m8
[10:06] <Trisemigistus> well.. yes.
[10:06] <Trisemigistus> i dont keep up with these thingfs
[10:06] <FlyingAsparagus> Yeah.. it's probably not that hard...
[10:06] <FlyingAsparagus> but still
[10:06] <FlyingAsparagus> m8
[10:06] <FlyingAsparagus> come on
[10:07] <Trisemigistus> these mountains tho
[10:07] <Trisemigistus> The tekkit server is down.
[10:08] <Trisemigistus> that lasted long.
[10:08] <FlyingAsparagus> rip
[10:08] <FlyingAsparagus> Btw
[10:08] <FlyingAsparagus> What do you think of the name change?
[10:08] <FlyingAsparagus> for the server I mean
[10:08] <Trisemigistus> IT was bound to happen.
[10:09] <Trisemigistus> This place doesn't belong to Donny anymore.
[10:09] <Trisemigistus> I don't mind it i guess.
[10:09] <Trisemigistus> but then again i dont really have an opinion of it.
[10:09] <FlyingAsparagus> Yeah I get that, though tbh, I don't really think it's all that necessary
[10:10] <Trisemigistus> Well Kyle has to personalize it.
[10:10] <FlyingAsparagus> Most people on here had no idea who Donny even was
[10:11] <FlyingAsparagus> The server's growing inactivity is sort of depressing though
[10:11] <Trisemigistus> Yeah.
[10:11] <FlyingAsparagus> it was bound to happen
[10:11] <FlyingAsparagus> still depressing
[10:12] <Trisemigistus> i dont think having the tekkit server is a good idea.
[10:12] <Trisemigistus> splits the community, what we have left.
[10:12] <FlyingAsparagus> mhm
[10:14] <FlyingAsparagus> The weird thing is, Minecraft hasn't really slowed down all that much
[10:14] <FlyingAsparagus> in terms of sales anyway
[10:15] <Trisemigistus> yeah.
[10:15] <Trisemigistus> It's funny, I have pocket edition and ps3 edition
[10:15] <Trisemigistus> but I don't play pocket edition cuz it sucks tits (which is really bad cuz im gay, and yknow, tits..
[10:15] <FlyingAsparagus> I have the 360 and XBone editions
[10:16] <FlyingAsparagus> tits are great
[10:16] <Trisemigistus> and ps3 edition i play when I dont have access to my computer.
[10:16] <Trisemigistus> Tits are tits.
[10:16] <Trisemigistus> They're fun to jiggle but thats it.
[10:16] <FlyingAsparagus> tits are the tits
[10:16] <FlyingAsparagus> "that's it" - Gay person
[10:16] <FlyingAsparagus> There's way more to tits than that
[10:17] <Trisemigistus> maybe to you
[10:17] <FlyingAsparagus> Yes
[10:17] <Trisemigistus> Just as there's way more to dick to me than you probably.
[10:17] <FlyingAsparagus> Yeah, to me, my dick is the only dick that matters
[10:18] <Trisemigistus> So do you play anything else or are you just minecraft on the comp?
[10:18] <FlyingAsparagus> My computer is too shit to play anything other than Minecraft and FTL
[10:18] <Trisemigistus> OHMAGHERD
[10:19] <Trisemigistus> FTL
[10:19] <FlyingAsparagus> mhm
[10:19] <Trisemigistus> I bought that game a long ass time ago when you guys were raving about it on the forums
[10:19] <Trisemigistus> finally downloaded it recently
[10:19] <Trisemigistus> I've played it a lot, but haven't gotten far.
[10:19] <Trisemigistus> only got the Engi ship.
[10:19] <FlyingAsparagus> Yeah man
[10:19] <FlyingAsparagus> it's about the journey, not the destination
[10:20] <Trisemigistus> ye.
[10:20] <Trisemigistus> So many times has my ship almost been destroyed, all but one crew dead and I
[10:20] <Trisemigistus> fixed her up to full health and managed a couple more secorts.
[10:20] <Trisemigistus> sectors*
[10:20] <Trisemigistus> I hate nebulas tho because people always baord me in those and fuck my shit up
[10:22] <FlyingAsparagus> yeah the EMP clouds are fucking annoying
[10:22] <Trisemigistus> yeah. nebulas are a pain.
[10:26] <Trisemigistus> Idk what to do with these mountains ;-;
[10:26] <Trisemigistus> but they're so nice
[10:26] <FlyingAsparagus> uh huh
[10:26] <FlyingAsparagus> can you spare a moment?
[10:27] <FlyingAsparagus> what do you think of this design?
[10:27] <Trisemigistus> A moment is approx. 3 minutes, so you have approx. 3 minutes
[10:27] <Trisemigistus> looks good
[10:27] <Trisemigistus> except
[10:28] <Trisemigistus> what kind of wood is that
[10:28] <FlyingAsparagus> spruce
[10:28] <Trisemigistus> i would personally do that
[10:28] <FlyingAsparagus> the kind native to this land
[10:29] <Trisemigistus> or
[10:30] * Trisemigistus (Trisemigistus@§2Trisemigistus§r) Quit (§eTrisemigistus left the game.)
[10:30] * Trisemigistus (Trisemigistus@Trisemigistus) has joined #main
[10:30] <Trisemigistus> ehe
[10:30] <FlyingAsparagus> welcome back
[10:30] <FlyingAsparagus> by the way
[10:30] <Trisemigistus> did you not see my other examples
[10:30] <FlyingAsparagus> I have no idea what to make this building
[10:30] <Trisemigistus> i lagged, and i appear to still be lagging
[10:30] <FlyingAsparagus> nup
[10:31] <FlyingAsparagus> you just stood there
[10:31] <Trisemigistus> you could do that
[10:31] <Trisemigistus> and even this
[10:31] <Trisemigistus> ye.
[10:31] <Trisemigistus> i dont generally like exposed log ends.
[10:31] <Trisemigistus> but thats my own opinion obv.
[10:33] <FlyingAsparagus> the exposed logs weren't my idea to begin with
[10:33] <FlyingAsparagus> but I went with it after Drach build this roof
[10:33] <FlyingAsparagus> built*
[10:33] <Trisemigistus> lol, I like how many people have assisted with this spawn already.
[10:34] <Trisemigistus> ooooh a tunnell
[10:34] <FlyingAsparagus> Yeah, sort of adds to the community spirit of it all
[10:34] <FlyingAsparagus> or something
[10:34] <FlyingAsparagus> yeah
[10:34] <FlyingAsparagus> this is going to lead to a military barracks
[10:34] <Trisemigistus> kinky
[10:34] <Trisemigistus> did you see the road I half-assed nearby?
[10:34] <FlyingAsparagus> Yes
[10:35] <Trisemigistus> I didn't know where to connect it to the town so i built close then ended it
[10:35] <FlyingAsparagus> I'll need to fix the end of it up a little
[10:35] <FlyingAsparagus> so it goes to where I have the other gate
[10:35] <FlyingAsparagus> which as of yet, is unbuilt
[10:35] <Trisemigistus> ye, do whatever you want. if you want to move it or change it up, it's ok.
[10:35] <Trisemigistus> I was planning on just making a road, maybe with little Inns along the way
[10:36] <Trisemigistus> let anyone who wanted to to add their own road it or expand it in their own way
[10:36] <Trisemigistus> tbh i hate this bit here in the canyon
[10:36] <Trisemigistus> didnt know what to do so i just laid wood, lol
[10:36] <FlyingAsparagus> my original plan was to expand the river
[10:36] <FlyingAsparagus> and have boats down to another dock
[10:37] <Trisemigistus> go for it. i could move the road to go through the hill there, or maybe split it off further up
[10:37] <Trisemigistus> and have this bit here go to the river dock
[10:37] <Trisemigistus> idk
[10:37] <Trisemigistus> right here actually is a nice spot for a dick, lol
[10:37] <Trisemigistus> dock*
[10:37] <Trisemigistus> >_>
[10:38] <FlyingAsparagus> :I
[10:38] <FlyingAsparagus> yeah
[10:38] <Trisemigistus> i like how i just forget the roof here
[10:38] <Trisemigistus> just sleeping in bed
[10:38] <Trisemigistus> getting soaked
[10:38] <Trisemigistus> makes a lovely image for an Inn
[10:45] * FlyingAsparagus was kicked from #main by Server
[10:45] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus§r) Quit (§eFlyingAsparagus left the game.)
[10:45] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus) has joined #main
[10:46] <Trisemigistus> breaking news, Lee Harvey Oswald has been shot!
[10:46] <FlyingAsparagus> uh
[10:46] <FlyingAsparagus> wut
[10:46] <Trisemigistus> I just saw it on tv.
[10:46] <Trisemigistus> You know who that is?
[10:46] <FlyingAsparagus> I've heard the name
[10:47] <FlyingAsparagus> but remember, I am Australian
[10:47] <Trisemigistus> He's the guy who shot and killed Presiden Kenedy.
[10:47] <Trisemigistus> president*
[10:47] <FlyingAsparagus> ah
[10:47] <FlyingAsparagus> yes
[10:47] <Trisemigistus> It was an old footage thing Roy is watching
[10:48] <FlyingAsparagus> So
[10:48] <FlyingAsparagus> Did he get shot recently?
[10:48] <Trisemigistus> no
[10:48] <FlyingAsparagus> or is he dead or something?
[10:48] <FlyingAsparagus> idk
[10:48] <Trisemigistus> The footage of him getting shot was during a prisoner transfer and someone in the crowd shot him
[10:48] <Trisemigistus> i think hes dead, but idk
[10:48] <FlyingAsparagus> uh huh
[10:50] <FlyingAsparagus> Sort of reminds me of when Chopper died
[10:50] <Trisemigistus> Who?
[10:51] <FlyingAsparagus> All us Aussies would be like "oh really?" all the Americans would be like "Who?"
[10:51] <FlyingAsparagus> lol
[10:51] <Trisemigistus> im curious
[10:51] <FlyingAsparagus> Chopper was a infamous Australian Killer/Gang member
[10:52] <FlyingAsparagus> a total psychopath
[10:52] <FlyingAsparagus> played russian roulette with a journalist while doing an interview
[10:52] <Trisemigistus> O.o
[10:52] <FlyingAsparagus> dead serious
[10:52] <FlyingAsparagus> wanna see it?
[10:53] <Trisemigistus> sure
[10:53] <FlyingAsparagus> gimme a sec and I'll find it on youtube
[10:54] <FlyingAsparagus> https://www.youtube.com/watch?v=Q0mVkUnlRGA
[10:56] <Trisemigistus> How was he able to be on camera like that? Already served his time?
[10:56] <FlyingAsparagus> A lot of his crimes weren't able to be proven at that point
[10:56] <Trisemigistus> Hm.
[10:56] <FlyingAsparagus> Eventually they gathered enough evidence to put him in prison
[10:57] <FlyingAsparagus> he died in prison recently
[10:57] <Trisemigistus> ah.
[10:57] <Trisemigistus> you should look up the Green River Killer.
[10:57] <FlyingAsparagus> before he died he confessed to killing a bunch of people
[10:57] <Trisemigistus> I actually lived in the area where this guy did his business.
[10:58] <Trisemigistus> From what I remember he would take women off the streets, they'd disappear.
[10:58] <Trisemigistus> no one could find the person and then like a week later they'd be found in the Green River.
[10:58] <FlyingAsparagus> dodgy as
[10:59] <FlyingAsparagus> at least Chopper would kill blokes
[10:59] <FlyingAsparagus> lol
[10:59] <Trisemigistus> ye.
[10:59] <Trisemigistus> Death isn't a fun subject for me.
[11:00] <FlyingAsparagus> Chopper Read spent only 13 months outside prison between the ages of 20 and 38
[11:00] <Trisemigistus> damn
[11:01] <FlyingAsparagus> having been convicted of crimes including armed robbery, firearm offences, assault, arson,
[11:01] <FlyingAsparagus> impersonating a police officer and kidnapping.[
[11:01] <FlyingAsparagus> involved in the killing of 19 people and the attempted murder of 11 others
[11:02] <FlyingAsparagus> that's what he claimed anyway
[11:03] <Trisemigistus> oh dear
[11:03] <Trisemigistus> Roy just started Crocodile Dundee.
[11:04] <FlyingAsparagus> :I
[11:04] <FlyingAsparagus> Go watch Mad Max
[11:04] <FlyingAsparagus> that's a real Aussie film
[11:04] <Trisemigistus> I almost did but the showtimes were like two hours away and we didnt have time to wait that long ;-;
[11:04] <FlyingAsparagus> the new one is fucking amazing
[11:05] <FlyingAsparagus> dude
[11:05] <Trisemigistus> I've heard nothing but good from it.
[11:05] <Trisemigistus> Maybe I'll take roy out tomorrow to go see it.
[11:05] <FlyingAsparagus> it's the best action movie I've seen
[11:06] * Trisemigistus (Trisemigistus@§2Trisemigistus§r) Quit (§eTrisemigistus left the game.)
[11:18] <FlyingAsparagus> dammit trise
[11:23] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus§r) Quit (§eFlyingAsparagus left the game.)
[17:24] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[17:24] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[17:34] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[17:41] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[17:42] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[17:51] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[17:58] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[17:58] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[18:02] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[18:10] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[18:10] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[18:19] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[18:24] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[18:43] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[18:44] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[18:44] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[18:44] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[18:47] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[19:00] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[19:03] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[19:20] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[19:23] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[19:24] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[19:25] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[19:26] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[19:53] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[19:56] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[19:56] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[19:56] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[20:16] * Trisemigistus (Trisemigistus@Trisemigistus) has joined #main
[20:16] <Cor_Kaitos> Hello.
[20:16] <Trisemigistus> hi
[20:18] <Cor_Kaitos> Be back in ~30 min
[20:18] <Cor_Kaitos> .
[20:18] <Trisemigistus> alright. i should be here.
[20:18] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[20:40] * Trisemigistus (Trisemigistus@§2Trisemigistus§r) Quit (§eTrisemigistus left the game.)
[20:41] * Trisemigistus (Trisemigistus@Trisemigistus) has joined #main
[20:46] * Trisemigistus (Trisemigistus@§2Trisemigistus§r) Quit (§eTrisemigistus left the game.)
[20:53] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[21:30] * Trisemigistus (Trisemigistus@Trisemigistus) has joined #main
[21:30] <Cor_Kaitos> Hello.
[21:30] <Trisemigistus> howdy
[21:35] <Cor_Kaitos> bbs
[21:35] <Trisemigistus> kk
[21:35] <Cor_Kaitos> k
[21:35] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)
[21:37] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos) has joined #main
[21:37] <Trisemigistus> wb.
[21:37] <Cor_Kaitos> Thanks.
[21:46] <Trisemigistus> §flok vah koor
[21:46] <Cor_Kaitos> That's OUR word.
[21:46] <Trisemigistus> hm?
[21:47] <Cor_Kaitos> Explaining would ruin it.
[21:48] <Trisemigistus> strum bah qo
[21:49] <Trisemigistus> yours and your girlfriends?
[21:49] <Cor_Kaitos> I'm married.
[21:49] <Trisemigistus> wife
[21:50] <Cor_Kaitos> You're either assuming I'm a straight male or a homosexual female.
[21:50] <Trisemigistus> You seem to be avoiding the question, which I don't have the patience for so im dropping it.
[21:51] <Cor_Kaitos> No, the word it not mine nor my significant other's.
[21:51] <Cor_Kaitos> is*.
[21:52] <Trisemigistus> So are you a guy or a girl?
[21:52] <Cor_Kaitos> Guy.
[21:56] <Trisemigistus> test
[22:03] <Cor_Kaitos> Does snow melt if placed in non-snowy biomes?
[22:03] <Cor_Kaitos> If not near a light source.
[22:03] <Trisemigistus> i dont believe so, no
[22:17] * Trisemigistus was kicked from #main by Server
[22:17] * Trisemigistus (Trisemigistus@§2Trisemigistus§r) Quit (§eTrisemigistus left the game.)
[22:17] * Trisemigistus (Trisemigistus@Trisemigistus) has joined #main
[22:17] <Cor_Kaitos> Welcome back.
[22:17] <Trisemigistus> thanks
[22:22] <Cor_Kaitos> What are you working on?
[22:22] <Trisemigistus> Foundations for my castle.
[22:23] <Cor_Kaitos> May I see?
[22:23] <Cor_Kaitos> Need to take a break.
[22:23] <Cor_Kaitos> Thanks.
[22:25] <Trisemigistus> mostly terraforming and setting minor foundations
[22:29] <Cor_Kaitos> Looks cool so far.
[22:29] <Cor_Kaitos> And I like the terrain.
[22:29] <Trisemigistus> ye, the terrain is sweet here.
[22:29] <Cor_Kaitos> Ha. Fuck night.
[22:32] <Cor_Kaitos> Are you able to use a command which can..
[22:32] <Cor_Kaitos> replace one block type with another?
[22:32] <Trisemigistus> yes.
[22:36] <Trisemigistus> god damn lag.
[22:37] <Cor_Kaitos> Agreed.
[22:37] <Cor_Kaitos> It has gotten progressively worse for me.
[22:37] <Cor_Kaitos> During my time on this server.
[22:37] <Trisemigistus> oh wait no
[22:37] <Trisemigistus> that was just cut off from what i did
[22:38] <Cor_Kaitos> Many of my problems are on my end though.
[22:38] <Cor_Kaitos> I have spotty wifi.
[22:38] <Trisemigistus> I use king of the shitlords: Comcast.
[22:39] <Cor_Kaitos> The best server I've tried out, regardless.
[22:40] <Trisemigistus> do you know the item code for stone bricks
[22:42] <Cor_Kaitos> 98?
[22:42] <Trisemigistus> bingo
[22:42] <Trisemigistus> may want to move
[22:45] <Trisemigistus> Btw, my castle name will be Oblivion and it's going to be a bundle of fun and death.
[22:45] <Cor_Kaitos> What a combo.
[22:45] <Trisemigistus> ikr.
[22:46] <Cor_Kaitos> For the suicidal and thrill-seeking
[22:46] <Cor_Kaitos> I've wanted to build things like..
[22:46] <Cor_Kaitos> platforms which you must sprint across quickly.
[22:47] <Cor_Kaitos> Or they slide out from under you.
[22:47] <Cor_Kaitos> If you're too slow.
[22:47] <Cor_Kaitos> But I figured that'd be too cruel.
[22:48] <Cor_Kaitos> I suppose you don't have to place a pit of lava underneath it though.
[22:48] <Trisemigistus> test
[22:49] <Trisemigistus> thinking about using this area up here for a death maze.
[22:49] <Cor_Kaitos> That'd be fun.
[22:51] * Trisemigistus (Trisemigistus@§2Trisemigistus§r) Quit (§eTrisemigistus left the game.)
[23:07] * Cor_Kaitos (Cor_Kaitos@Cor_Kaitos§r) Quit (§eCor_Kaitos left the game.)

These logs were automatically created by TuxBot on Laws of Minecraft using the Java IRC LogBot edited to be a plugin for TuxReminder.