#main IRC Log

Index

IRC Log for #main.2014-09-11

Timestamps are in GMT/BST.

[0:00] <Peppy2006> WELCOME KAGEY180
[0:00] <Kagey180> hey
[0:00] <Peppy2006> YOU MUST BE NEW AROUND HERE
[0:01] <Kagey180> yah
[0:18] * Kagey180 (Kagey180@Kagey180?r) Quit (?eKagey180 left the game.)
[0:22] * Regox (Regox@?4@?7|?2Regox?r) Quit (?eRegox left the game.)
[0:40] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[0:40] <cwp_aus> hiy
[0:41] <cwp_aus> hiya*
[0:52] <cwp_aus> still in range of the town furnaces, love it
[0:53] * Molsen19 (Molsen19@Molsen19) has joined #main
[0:53] <cwp_aus> hiya
[0:54] <Molsen19> hiyo
[0:55] <Molsen19> be back later
[0:55] <cwp_aus> k
[0:55] * Molsen19 (Molsen19@Molsen19?r) Quit (?eMolsen19 left the game.)
[0:56] * Molsen19 (Molsen19@Molsen19) has joined #main
[0:56] <cwp_aus> wb
[0:57] <Molsen19> back sooner than i thought
[0:57] <cwp_aus> lol
[0:58] <cwp_aus> Goddamit, 28 mins into this stream and it still ain't started
[1:00] <cwp_aus> oh finally
[1:01] <cwp_aus> you know you've made it if your living off your streams
[1:02] <cwp_aus> 3 lapis ore, 31 bits
[1:03] <cwp_aus> :I
[1:07] <cwp_aus> wb
[1:11] * Peppy2006 (Peppy2006@?4@?7|?9Peppy2006?r) Quit (?ePeppy2006 left the game.)
[1:14] <Molsen19> time to risk another trip to the nether
[1:17] * Joey12345678999 (Joey12345678999@Joey12345678999) has joined #main
[1:17] <Molsen19> so, how goes the wall?
[1:17] <cwp_aus> hiya
[1:17] <Joey12345678999> heyy
[1:17] <cwp_aus> same, I'm mining currently
[1:18] <Joey12345678999> oh no x)
[1:18] <Molsen19> there are withers camping my nether portal 3:
[1:18] <Joey12345678999> damn
[1:18] <cwp_aus> oh god
[1:18] <cwp_aus> don't even do that to me mc
[1:20] <Molsen19> brb
[1:20] * Molsen19 (Molsen19@Molsen19?r) Quit (?eMolsen19 left the game.)
[1:21] * Molsen19 (Molsen19@Molsen19) has joined #main
[1:21] <cwp_aus> wb
[1:21] <Molsen19> ty
[1:21] <cwp_aus> looks like I'm buying diamonds, haha
[1:22] <Molsen19> diamonds be quite the annoying
[1:23] <cwp_aus> emeralds, no worries, but diamonds...
[1:24] <cwp_aus> like I'm hugging lava lakes
[1:24] <cwp_aus> but I'm finding emeralds more often than diamonds, xD
[1:24] <Molsen19> lolz
[1:24] <Joey12345678999> lol
[1:24] <Molsen19> i don't think i've ever found emerald
[1:25] <cwp_aus> I've found heaps
[1:25] <Joey12345678999> I've found it a few times
[1:27] <cwp_aus> A butt load of lapis and redstone too
[1:35] <cwp_aus> stack of redstone blocks 0.0
[1:35] <Molsen19> damnnn
[1:36] <cwp_aus> 57 blocks of lapis
[1:37] <cwp_aus> 76 in iron
[1:38] <cwp_aus> too much stuff, :I
[1:41] <cwp_aus> Casually leveling the repair skill while afk'
[1:41] <cwp_aus> 'ish ^
[1:41] <Molsen19> holding mouse 2?
[1:42] <cwp_aus> nah as you smelt it gives a very small amount of xp to repair
[1:42] <Molsen19> be back later
[1:42] * Molsen19 (Molsen19@Molsen19?r) Quit (?eMolsen19 left the game.)
[1:43] * Kagey180 (Kagey180@Kagey180) has joined #main
[1:43] <cwp_aus> hiya
[1:43] <Joey12345678999> heyy
[1:43] <Kagey180> howdy
[1:44] <Joey12345678999> grr whenever i turn my back my wheat farm dries up :(
[1:44] <cwp_aus> :I. I thought it was floating in the sea?
[1:45] <Joey12345678999> it is XI
[1:45] <cwp_aus> o.o
[1:45] <cwp_aus> oh wait just the middle or?
[1:45] <Joey12345678999> no I just made more of it exposed to water
[1:48] <cwp_aus> *Crosses fingers for fortune*
[1:48] <cwp_aus> wow......
[1:48] <cwp_aus> only eff 4
[1:48] <Joey12345678999> XD
[1:49] <cwp_aus> Welp, I gotta go
[1:49] <cwp_aus> seyasd
[1:49] <Kagey180> later
[1:49] <Joey12345678999> see ya
[1:49] * cwp_aus (cwp_aus@?4@?7|?9cwp_aus?r) Quit (?ecwp_aus left the game.)
[1:51] * Kagey180 (Kagey180@Kagey180?r) Quit (?eKagey180 left the game.)
[1:51] <Joey12345678999> ouch
[2:05] <Joey12345678999> #ragequit
[2:09] * Joey12345678999 (Joey12345678999@Joey12345678999?r) Quit (?eJoey12345678999 left the game.)
[2:37] * jrr5556 (jrr5556@jrr5556) has joined #main
[2:39] <jrr5556> test
[2:40] * jrr5556 (jrr5556@jrr5556?r) Quit (?ejrr5556 left the game.)
[3:02] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[3:24] * roberestarkk (roberestarkk@roberestarkk) has joined #main
[3:24] <roberestarkk> Ahoy!
[3:24] <cwp_aus> hiya
[3:25] <cwp_aus> waiting for reg to jump on so I can buy some stuff
[3:25] <roberestarkk> Ah fair enough :P
[3:25] <cwp_aus> So did you find the spot?
[3:25] <roberestarkk> You'll be waiting a while, he's playing Payday :P
[3:25] <cwp_aus> oh, haha. Didn't notice
[3:25] <roberestarkk> I found a lovely spot, now all I need is a house design :P
[3:27] <roberestarkk> it's not here :P
[3:27] <cwp_aus> Figured, :P
[3:27] <roberestarkk> it's South East ish
[3:27] <roberestarkk> South South East
[3:29] <cwp_aus> :I
[3:29] <cwp_aus> Casual slice of end portal
[3:29] <roberestarkk> is there any other kind? :P
[3:32] <cwp_aus> welp I'll bbl
[3:32] * cwp_aus (cwp_aus@?4@?7|?9cwp_aus?r) Quit (?ecwp_aus left the game.)
[3:48] * roberestarkk (roberestarkk@roberestarkk?r) Quit (?eroberestarkk left the game.)
[3:50] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[3:51] * Regox (Regox@Regox) has joined #main
[3:51] <cwp_aus> hiya
[3:51] <Regox> Hey
[3:52] <Regox> So 2 stacks?
[3:52] <cwp_aus> Yup
[3:52] <cwp_aus> so 6 stacks of iron eh?
[3:52] <Regox> Da
[3:52] <cwp_aus> Thankya
[3:53] <Regox> Don't ask for emeralds, haven't seen a single one yet
[3:53] <cwp_aus> Eh, I have 29
[3:54] <Regox> Noice
[3:54] <cwp_aus> I have honestly found more emeralds than diamonds
[3:54] <cwp_aus> Despite
[3:54] <cwp_aus> loads of branch mining and hugging of lava lakes
[3:55] <cwp_aus> well crud
[3:55] <Regox> Did you just lose the diamonds?
[3:55] <cwp_aus> nope
[3:56] <cwp_aus> I was oh crud'ing at the possibility the zombie picked up my sword
[3:56] <Regox> Ah
[3:56] <cwp_aus> but it didn't
[3:56] <Regox> That good a sword eh?
[3:57] <cwp_aus> Nah more just it being diamond
[3:57] <Regox> Fair enough
[3:57] <cwp_aus> plus catching up as I watch a stream
[3:59] <cwp_aus> Welp, I gotta go sleep
[3:59] <Regox> 'night
[3:59] <cwp_aus> Yay work
[3:59] <cwp_aus> night
[3:59] * cwp_aus (cwp_aus@?4@?7|?9cwp_aus?r) Quit (?ecwp_aus left the game.)
[4:02] * Regox (Regox@?4@?7|?2Regox?r) Quit (?eRegox left the game.)
[6:07] * Retikus (Retikus@Retikus) has joined #main
[6:44] * Retikus (Retikus@Retikus?r) Quit (?eRetikus left the game.)
[6:44] * Retikus (Retikus@Retikus) has joined #main
[6:59] * Retikus (Retikus@Retikus?r) Quit (?eRetikus left the game.)
[9:05] * Morizu (Morizu@Morizu) has joined #main
[9:20] <Morizu> &mctop
[10:00] * Morizu (Morizu@Morizu?r) Quit (?eMorizu left the game.)
[10:23] * Morizu (Morizu@Morizu) has joined #main
[10:38] * nogardd (nogardd@nogardd) has joined #main
[11:01] <nogardd> home
[11:51] * Morizu was kicked from #main by Server
[11:51] * Morizu (Morizu@Morizu?r) Quit (?eMorizu left the game.)
[12:03] * Morizu (Morizu@Morizu) has joined #main
[12:19] * nogardd (nogardd@nogardd?r) Quit (?enogardd left the game.)
[12:30] * nogardd (nogardd@nogardd) has joined #main
[12:31] * nogardd (nogardd@nogardd?r) Quit (?enogardd left the game.)
[12:32] * nogardd (nogardd@nogardd) has joined #main
[12:46] * nogardd (nogardd@nogardd?r) Quit (?enogardd left the game.)
[12:58] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy) has joined #main
[12:58] <VashTheStampy> theres a lady here???!!!!?!?!
[12:59] <Morizu> mhm, hai
[13:07] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy?r) Quit (?eVashTheStampy left the game.)
[13:27] * nogardd (nogardd@nogardd) has joined #main
[13:32] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy) has joined #main
[13:46] <VashTheStampy> Morizu pls nu
[13:46] <Morizu> I'm not afk :P
[13:46] <VashTheStampy> i mean on mctop lol
[13:46] <Morizu> you're still good
[13:46] <Morizu> just building here, gives no skills :P
[13:46] <VashTheStampy> mhm surreeee
[13:48] <Morizu> really really
[13:49] <VashTheStampy> im almost at mining 300
[13:50] <Morizu> not bad
[13:50] <VashTheStampy> whats yours at?
[13:50] <Morizu> mm.. 200 something
[13:50] <VashTheStampy> noice
[13:50] <Morizu> 245
[13:57] <VashTheStampy> i really love my fortune pick :D
[13:57] <nogardd> what lvl?
[13:57] <VashTheStampy> 3
[13:58] <nogardd> reg sold me with fortune 4, unbreaking 4 and efficiency 4
[13:58] <VashTheStampy> noice
[13:58] <nogardd> so yeah...
[13:58] <VashTheStampy> shaddup
[13:59] <nogardd> i can ine diamonds for you
[13:59] <nogardd> haha
[13:59] <VashTheStampy> omgomggggg my stomach hurttsss
[13:59] <nogardd> -.-
[13:59] <VashTheStampy> no because i have a stomach ulcer dumbdumb
[14:03] <nogardd> vash, you got dirt?
[14:03] <VashTheStampy> yeah but im using it for my next build
[14:03] <nogardd> oke
[14:03] <VashTheStampy> ill give you the rest when im done
[14:06] <VashTheStampy> yayy lvl 300 mining
[14:06] <nogardd> oke
[14:18] <VashTheStampy> wb
[14:20] <Morizu> thanks!
[14:25] <VashTheStampy> i have over 3 stacks of coal blocks lol
[14:25] <nogardd> oke
[14:25] <nogardd> i have 6 stacks of coal
[14:26] <Morizu> I never tried to make one.. lets see how it looks
[14:26] <Morizu> cute
[14:26] <nogardd> does it also burn?
[14:26] <VashTheStampy> i think
[14:26] <VashTheStampy> i think it burns longer too
[14:27] <VashTheStampy> lemme wiki it
[14:27] <nogardd> just place in in owen and see if it works same way
[14:27] <nogardd> thats what i wanna know
[14:28] <nogardd> and how much it lasts compared to normal coal
[14:29] <VashTheStampy> the wiki says it can go as long as 80 items
[14:29] <nogardd> oh
[14:29] <nogardd> not bad
[14:29] <VashTheStampy> still a waste of coal
[14:29] <nogardd> not for you to decide ;P
[14:30] <VashTheStampy> no it literally is a waste
[14:30] <VashTheStampy> 1 coal can do 8 items
[14:30] <VashTheStampy> so that means 10 coal is the same as 1 coal block
[14:30] <VashTheStampy> wait
[14:31] <VashTheStampy> nvm im retarded
[14:31] <nogardd> -.-
[14:31] <Morizu> XD
[14:31] <VashTheStampy> shhh
[14:35] <VashTheStampy> brb burrito time
[14:39] * nogardd (nogardd@nogardd?r) Quit (?enogardd left the game.)
[14:44] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy?r) Quit (?eVashTheStampy left the game.)
[14:51] <Morizu> 44eew
[15:13] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy) has joined #main
[15:13] <VashTheStampy> 44eww
[15:14] <Morizu> XD
[15:14] <Morizu> typos
[15:14] <VashTheStampy> what were you suppose to type? lol
[15:14] <Morizu> dont remember :P
[15:23] * nogardd (nogardd@nogardd) has joined #main
[15:24] <VashTheStampy> this guy
[15:24] <nogardd> mhm
[15:24] <Morizu> who?
[15:24] <nogardd> you love when he logs in dont ya?
[15:24] <Morizu> this awesome cool hot guy?
[15:24] <VashTheStampy> me?
[15:24] <Morizu> no silly
[15:24] <VashTheStampy> yes silly
[15:25] <Morizu> no pls
[15:25] <nogardd> i'd say "no stoopid"
[15:25] <nogardd> XD
[15:25] <nogardd> so you wanna taste delicious bread of nogard?
[15:26] <VashTheStampy> i dont want a taste
[15:26] <VashTheStampy> i want the whole thing
[15:26] <Morizu> he cant has
[15:26] <nogardd> haha
[15:26] <nogardd> by "taste" i meant a bread
[15:26] <Morizu> dont give my bread to strangers -.-
[15:26] <VashTheStampy> and by "the whole thing" i mean your dick
[15:27] <nogardd> oh, no problem. all in? XD
[15:27] <Morizu> goodbye
[15:27] <VashTheStampy> as far as you can get it in
[15:27] <nogardd> oh, no problemz. it's big though. morizu says its big.
[15:27] <nogardd> not sure you'll be able to handle it
[15:28] <nogardd> i need dirt
[15:28] <nogardd> lots of it
[15:30] <Morizu> you're dirty enough to produce your own dirt
[15:30] <Morizu> w
[15:30] <VashTheStampy> youre gonna be sorely dissapointed nog
[15:30] <Morizu> FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[15:30] <VashTheStampy> w
[15:31] <nogardd> why?
[15:31] <VashTheStampy> i just used all of my remaining dirt
[15:31] <nogardd> FUUUUU!!!
[15:31] <Morizu> FUUUUUUU!!!
[15:31] <VashTheStampy> fu
[15:31] <nogardd> ill go farm then
[15:31] <nogardd> somwhere near spawn ;P
[15:35] <VashTheStampy> im about to take this fucking horse lol
[15:35] <VashTheStampy> its been here for weeks
[15:35] <Morizu> the white one?
[15:36] <VashTheStampy> yeah
[15:36] <Morizu> I'd have it, if I didnt have to ride home :P
[15:47] <VashTheStampy> free room!
[15:47] <Morizu> haha, was mine
[15:48] <VashTheStampy> finally clean all the clutter in my old chests
[15:48] <Morizu> grats :P
[15:48] <nogardd> just took out 1st wave of breads
[15:48] <nogardd> they look majestic
[15:49] <VashTheStampy> breads?
[15:49] <nogardd> yes, im baking
[15:49] <VashTheStampy> lol
[15:50] <Morizu> cheese and garlic DROOOOOL
[15:50] <VashTheStampy> ikrrrrr
[15:50] <Morizu> you cannot have any :D
[15:50] <VashTheStampy> nuu
[15:50] <Morizu> HAHAHHAHAAHHAA
[15:51] <VashTheStampy> did anyone find a dungeon yet?
[15:51] <nogardd> nope, havent been looking
[15:51] <Morizu> stronghold?
[15:51] <VashTheStampy> no a dungeon
[15:51] <VashTheStampy> silly goose
[15:51] <Morizu> what's that? :P
[15:52] <nogardd> i call caves dungeons
[15:52] <VashTheStampy> its a tiny room underground with a mob spawner and the walls are made of cobble and mossy cobble
[15:52] <Morizu> oh
[15:53] <nogardd> oh, right.
[15:53] <Morizu> I call that mob spawner XD
[15:53] <VashTheStampy> and sometimes have chest with special items
[15:53] <nogardd> same
[15:53] <nogardd> not one but 2 to 3
[15:53] <nogardd> why? you have silk touch?
[15:53] <Morizu> yeah... WHY havent I seen any of those
[15:54] <VashTheStampy> do you know where they are, nognog?
[15:54] <nogardd> underground
[15:54] <nogardd> XD
[15:55] <nogardd> if youre asking me for specific coordinates, i have no idea
[15:55] <VashTheStampy> smartass lol
[15:55] <VashTheStampy> we need a community mob farm for exp
[15:55] <nogardd> if you're not, i have to be ;P
[15:55] <nogardd> indeed
[15:55] <VashTheStampy> im tired of mining and random killing for exp
[15:56] <nogardd> why doesnt admin spawn couple somewhere?
[15:56] <VashTheStampy> admins dont do that here
[15:56] <VashTheStampy> they try to play it normally
[15:56] <Morizu> there are spider spawners in minesafts but
[15:56] <nogardd> fair enough
[15:56] <Morizu> they poison
[15:56] <Morizu> would want to exp famr with that :P
[15:57] <Morizu> FRAM
[15:57] <nogardd> yeah, seen couple of plenty spider spawners
[15:57] <Morizu> FAEMRAM
[15:57] <Morizu> FARM
[15:57] <VashTheStampy> nah we need an actual spider spawner or skele
[15:57] <nogardd> zombie spawner. easy to kill
[15:57] <VashTheStampy> i dont think we can do zombie spawners anymore
[15:57] <nogardd> and they go "AI... AI..."
[15:57] <Morizu> hate skeletons
[15:57] <VashTheStampy> ever sice the update
[15:57] <nogardd> ouch
[15:57] <VashTheStampy> since
[15:57] <nogardd> well, enderman XD
[15:58] <VashTheStampy> true
[15:58] <VashTheStampy> but we havnt found the end portal lol
[15:58] <nogardd> has anyone looked?
[15:58] <nogardd> are we allowed to?
[15:58] <VashTheStampy> yeah we can look
[15:59] <VashTheStampy> but idk about killing the dragon and stuff
[15:59] <nogardd> im into building my actual home actually. i moved locations
[16:00] <VashTheStampy> well when we're finished, we can go look
[16:00] <nogardd> thats why i need dirt
[16:00] <nogardd> we'll see
[16:00] <VashTheStampy> sand?
[16:00] <nogardd> rofl, im farming sand and dirt
[16:01] <nogardd> ty ^
[16:01] <VashTheStampy> thats it lol
[16:01] <nogardd> ^^
[16:01] <VashTheStampy> alright imma go play csgo
[16:01] <VashTheStampy> brb
[16:01] <nogardd> i see youve enchanted your iron armor XD
[16:01] <VashTheStampy> yeah its been enchanted for a while lol
[16:01] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy?r) Quit (?eVashTheStampy left the game.)
[16:01] <nogardd> oh man. you have spare csgo key?
[16:01] <nogardd> d'oh
[16:17] * Morizu (Morizu@Morizu?r) Quit (?eMorizu left the game.)
[16:30] * Morizu (Morizu@Morizu) has joined #main
[19:10] * Regox (Regox@Regox) has joined #main
[19:10] <nogardd> hey reg
[19:10] <Regox> Hey
[19:11] <Morizu> heya
[19:11] <nogardd> you got any pickaxe with silktouch? i found spawner and id like to have it ;P
[19:12] <Regox> I have 1
[19:12] <nogardd> 1 what?
[19:12] <Regox> 1 diamond pick with silktouch
[19:12] <nogardd> do you pick things if i ask?
[19:12] <nogardd> id pay you gold for it
[19:13] <nogardd> i have around 30's
[19:13] <Regox> Then yes
[19:13] <nogardd> the problem is, id have to pay you after after
[19:14] <nogardd> because i am trying to get to my place 1st
[19:14] <nogardd> my old home where castle is and tower
[19:14] <Morizu> I can stop by with the gold
[19:14] <Morizu> 30?
[19:14] <Regox> Do try not to punch me
[19:14] <nogardd> there was a zombie and i was trying to kill it,
[19:15] <nogardd> i guess i acceidentally killed you?
[19:15] <nogardd> i apologize
[19:15] <Regox> Do I look dead?
[19:15] <nogardd> my 3o bars of exp ;(
[19:15] <Morizu> jesus
[19:15] <nogardd> 30*
[19:15] <Regox> Didn't drop a spawner
[19:15] <Morizu> Is that some script?
[19:15] <Regox> Nope, just armour
[19:15] <nogardd> D'OH!!
[19:16] <Morizu> he hit you once and died?
[19:16] <Regox> It's the Armour of Regular Warfare
[19:16] <nogardd> fUUUUUUUUUUUUUUUUU
[19:16] <Morizu> ...okay
[19:16] <nogardd> i was keeping my exp for enchantment... damn...
[19:16] <Morizu> gotta remember to not try and safe you from mobs then :P
[19:16] <nogardd> oh well. tnx for trying anyway
[19:16] <nogardd> hope i dont owe you anything for trying
[19:17] <nogardd> it dropped yeah
[19:17] <nogardd> i have it in my inventory
[19:17] <Regox> Let me know when you have the gold
[19:17] <nogardd> ill pay you once i get to my old house
[19:17] <nogardd> oke
[19:17] <nogardd> thank you for exp ;)
[19:17] <Morizu> I'll toss you the gold, nogard can pay me later
[19:18] <Regox> Much obliged
[19:18] <Morizu> It was 30, yes?
[19:18] <Morizu> whoaaa
[19:19] <Regox> ?
[19:19] <Morizu> this place is awesome
[19:20] <Regox> Thankyou
[19:20] <Regox> Capital of the Horleggor Alliance
[19:20] <Morizu> thought so
[19:20] <Morizu> Any safe way to get down from here?
[19:20] <Regox> Nope
[19:21] <Morizu> Thanks
[19:21] <Morizu> holy moly!
[19:21] <Regox> Wouldn't be much of a faction without a decent Capital
[19:22] <Morizu> Then my faction isn't really much of a faction :P
[19:22] <Morizu> the place looks near terrible
[19:22] <Regox> Abbadon?
[19:22] <Morizu> yeah
[19:22] <Regox> It has a great capital
[19:22] <Regox> Infact, it has 2 capitals
[19:23] <Morizu> I've only seen the spawn place, and cant say it's my liking
[19:23] <Morizu> Did you build all this?
[19:23] <Regox> Heckno
[19:23] <Morizu> phew
[19:23] <Regox> I normally build ships
[19:23] <Morizu> Ah.. just like Nogard :)
[19:24] <nogardd> ;P
[19:24] <Regox> Quite
[19:24] <Regox> Except his tend to be better
[19:24] <nogardd> 0.,o
[19:24] <nogardd> why thank you
[19:24] <Regox> Excepting my russian cruiser
[19:24] <nogardd> dont know that
[19:24] <Regox> Which has now been block-for-block recreated in space engineers
[19:24] <nogardd> havent seem
[19:24] <nogardd> seen
[19:25] <Regox> Soonish there'll be portals here from each capital
[19:25] <Morizu> ...why didnt I choose horleggor
[19:25] <Regox> For trading purposes
[19:26] <Regox> It was an unholy pain to get it all in
[19:26] <Morizu> I hear drooling
[19:26] <Regox> But worth it
[19:26] <Morizu> and it's not me
[19:27] <Regox> Strangely enough, no Horleggor member has yet claimed Castle Dour
[19:28] <Morizu> You dont have a leader, you mean?
[19:28] <Regox> No, I'm leader
[19:28] <Regox> Chancellor
[19:28] <Regox> Down at the Blue Palace
[19:28] <Morizu> Ahh
[19:28] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy) has joined #main
[19:28] <Regox> Hey vash
[19:28] <VashTheStampy> helloo
[19:29] <VashTheStampy> im just gonna accept the fact that i suck at csgo T.T
[19:29] <Regox> Don't worry, so do I at most modern fps
[19:29] <Regox> Dodgy reflexes
[19:29] <VashTheStampy> same
[19:30] <VashTheStampy> plus my anxiety goes through the roof
[19:30] <Morizu> hey Vash
[19:30] <VashTheStampy> Morizu PLSSSSSSSS!!!!!
[19:30] <Regox> I don't know what your render distance is on
[19:30] <Morizu> At 10 chunks or around
[19:31] <Regox> Because if you look over yonder you can see the great arch
[19:31] <Morizu> dont see just yet
[19:31] <VashTheStampy> Morizu PLSSSSSSSS!!!!!
[19:31] <Regox> How about now?
[19:31] <Morizu> amazing
[19:32] <VashTheStampy> its sooo on right now, Morizu
[19:32] <Morizu> someone has been very busy terraforming
[19:32] <Regox> They wanted to get it accurate
[19:33] <Morizu> Okay, thanks for the tour
[19:33] <Regox> Anytime
[19:33] <Morizu> Never thought minecraft would be so beautiful
[19:33] <Regox> We hope you enjoyed your stay in Solitude
[19:33] <VashTheStampy> oh that place
[19:33] <Morizu> Oh I did...
[19:33] <Morizu> I'll just build a little hide out here and never leae again..
[19:34] <nogardd> are there gonna be portals TO your city? or just from?
[19:34] <Regox> To and from
[19:34] <Regox> Coming soon
[19:34] <Regox> We've got to get it set up so warring factions can't use them to tp straight to an enemy base
[19:34] <nogardd> oke, seen on her screen. looks pretty yes. very much mcedit i believe
[19:34] <nogardd> and cmd's
[19:34] <VashTheStampy> im upset now, Morizu
[19:35] <Morizu> yes yes Vash *pats*
[19:35] <VashTheStampy> i cri
[19:35] <Morizu> Cry all you want :P
[19:35] <VashTheStampy> Morizu pls
[19:35] <Morizu> you've been offline all day, I caught you by building :P
[19:36] <VashTheStampy> you leave me no choice now
[19:36] <Morizu> please dont suicide
[19:36] <nogardd> btw reg, do i owe you anything?
[19:36] <Regox> Nope
[19:36] <VashTheStampy> im gonna cut down your trees
[19:36] <Regox> Already got paid by morizu
[19:36] <nogardd> oke. i believe mori payed
[19:36] <nogardd> yeah
[19:37] <Morizu> you do that and I'll hunt you down
[19:37] <VashTheStampy> its gonna be a tree massacre over ther
[19:38] <nogardd> i got 2 stacks and half of zombie heads. rofl
[19:40] <VashTheStampy> so how did you 2 meet?
[19:41] <Morizu> in a forest
[19:41] <Morizu> slaughtering people who cut down trees
[19:42] <VashTheStampy> cant even comprehend how much wood im gonna get...
[19:42] <VashTheStampy> pls
[19:44] <Morizu> we met online (obviously), in a game called Vindictus
[19:45] <VashTheStampy> o rly nao?
[19:45] <Morizu> yarly
[19:47] <nogardd> why jew wanna knoe?
[19:47] <VashTheStampy> qwhat?
[19:48] <nogardd> where we met
[19:48] <VashTheStampy> curious
[19:48] <Morizu> he's plotting something
[19:49] <VashTheStampy> nah
[19:49] <VashTheStampy> just curious
[19:49] <Morizu> not suspicious at all
[19:49] <VashTheStampy> shhhhh
[19:49] <Morizu> oh I get it
[19:50] <Morizu> he's trying to keep me busy typing so he can level above me
[19:50] <Morizu> cos he knows I use my nose to type
[19:50] <VashTheStampy> nah
[19:58] * Regox (Regox@?4@?7|?2Regox?r) Quit (?eRegox left the game.)
[19:58] <VashTheStampy> see you tomorrow reg
[19:58] <Morizu> bye Reg :P
[19:59] <VashTheStampy> brb
[19:59] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy?r) Quit (?eVashTheStampy left the game.)
[20:10] * nogardd (nogardd@nogardd?r) Quit (?enogardd left the game.)
[21:01] * Morizu (Morizu@Morizu?r) Quit (?eMorizu left the game.)
[21:12] * Retikus (Retikus@Retikus) has joined #main
[21:12] * rowraft534 (rowraft534@rowraft534) has joined #main
[21:13] <rowraft534> Oh
[21:13] <rowraft534> Hey Ret.
[21:13] <rowraft534> Long time no see.
[21:13] <Retikus> hey
[21:13] <Retikus> yeah its been a while
[21:14] <Retikus> how you been?
[21:14] <rowraft534> Good.
[21:14] <rowraft534> Yourself?
[21:14] <Retikus> yeah pretty good
[21:16] <Retikus> do you have any leather i could possibly buy?
[21:16] <rowraft534> Uh
[21:16] <rowraft534> I think I might..
[21:16] <rowraft534> But not much.
[21:16] <rowraft534> I'll check.
[21:16] <Retikus> i only need a little to make a few books to enchant
[21:16] <rowraft534> Yeah, I made a whole bunch of books
[21:16] <Retikus> how many would you sell?
[21:17] <rowraft534> Nope, sorry. no leather.
[21:17] <rowraft534> I have one book
[21:17] <rowraft534> I made book shelves
[21:17] <rowraft534> For decoration
[21:17] <rowraft534> And enchanting purposes.
[21:17] <rowraft534> Actually I need this book.
[21:17] <Retikus> its all good ill see if i can find some cows
[21:18] <rowraft534> Alright.
[21:18] <rowraft534> Sorry.
[21:18] <Retikus> no its all good
[21:19] * Morizu (Morizu@Morizu) has joined #main
[21:19] <Retikus> hey
[21:19] <rowraft534> Hi
[21:19] <Morizu> Hey all
[21:26] <rowraft534> Oop. Gotta go.
[21:26] * rowraft534 (rowraft534@rowraft534?r) Quit (?erowraft534 left the game.)
[21:27] <Retikus> hey Morizu do you have any leather i could buy?
[21:27] <Morizu> Not just yet, sorry :/ I only started a cow farm today
[21:27] <Morizu> 3 cows at the moment, haha
[21:28] <Retikus> ohh nice yeah cause i cant find any cows anywhere
[21:29] <Morizu> I think I saw some on the fields south-east of the spawn
[21:29] <Morizu> but... not sure how far exactly
[21:29] <Retikus> okay cool i'll go check it out
[21:31] <Retikus> danh it
[21:31] <Morizu> nogard says north-east of the spawn, between the desert at the end of the road and plains
[21:31] <Morizu> oops
[21:32] <Retikus> sweet thanks ill go look
[21:32] <Morizu> he also says he might have some leather for sale
[21:33] <Retikus> ohh how much?
[21:33] <Morizu> he'll be logging soon to check, or help you out, or something :P
[21:33] <Morizu> he's not sure
[21:33] <Retikus> ok cool
[21:33] * nogardd (nogardd@nogardd) has joined #main
[21:33] <Retikus> hey
[21:33] <nogardd> heya
[21:33] <nogardd> how much you need?
[21:34] <nogardd> dont think i have much though?
[21:34] <nogardd> ive got 16
[21:34] <Retikus> however many you want to sell need them for enchanting books
[21:35] <nogardd> i can give all of em to you
[21:35] <nogardd> have no need for them yet. i can get more some other day ;P
[21:35] <nogardd> tp to me
[21:35] <Retikus> sweet what you want for it
[21:35] <nogardd> what can you afford?
[21:35] <nogardd> i mean, offer
[21:36] <Retikus> are you needing anything?
[21:36] <Morizu> dirt?
[21:36] <Morizu> oh nvm
[21:36] <Retikus> thats only thing i dont have
[21:36] <Morizu> haha
[21:36] <nogardd> how about mossy cobble?
[21:36] <Retikus> i have diamonds, gold, iron
[21:36] <Retikus> no mossy and lots of quarts
[21:37] <Retikus> ill go look at what i have
[21:37] * benchka (benchka@benchka) has joined #main
[21:37] <Retikus> hey
[21:37] <benchka> Hey
[21:38] <Morizu> Hello
[21:38] <benchka> hm im getting a lil bit of lag
[21:38] <nogardd> hey bench
[21:38] <benchka> Hey
[21:40] <nogardd> reti, ill take 3 iron XD
[21:40] <Retikus> okay
[21:40] <nogardd> friendly sales haha
[21:40] <nogardd> tp to me
[21:41] <Retikus> sorry got to wait 40 seconds
[21:41] <nogardd> np
[21:43] <nogardd> i asked 3 XD
[21:44] <nogardd> rofl
[21:44] <nogardd> thanx ;P
[21:44] <Retikus> i have alot of iron
[21:44] <nogardd> same. got 4 stacks.
[21:44] <nogardd> haha
[21:44] <nogardd> im just wearing this to decay XD
[21:44] <Retikus> got them off mobs
[21:44] <nogardd> got as drops
[21:44] <nogardd> same
[21:45] <Retikus> he gold boots have a good enchangt
[21:45] <Retikus> enchant
[21:45] <nogardd> indeed
[21:45] <Retikus> need cobble?
[21:46] <nogardd> nah, got chest full
[21:46] <nogardd> here
[21:46] <Retikus> his is gona be good
[21:46] <nogardd> leaving this build temporarily
[21:46] <nogardd> got something else to build
[21:47] <nogardd> i like the tower mostly
[21:47] <Retikus> yeah
[21:47] <nogardd> my 1st and best build XD
[21:50] <nogardd> anything else you need'
[21:50] <Retikus> ahhh..
[21:50] <Retikus> dont thinks so
[21:51] <benchka> ah
[21:51] <benchka> sweet fortune 3 eff 4
[21:51] <nogardd> nice
[21:51] <Retikus> nice
[21:52] <benchka> I have to re gather everything I lost
[21:52] <Retikus> i got the same thing but with unbreaking 3
[21:52] <benchka> I was afk and died and my stuff despawned haha
[21:52] <Retikus> ohhh dang yeah i died yesterday in a mine and took 25mins to find my stuff
[21:53] <benchka> lucky you werent in loaded chunks when we lost yours
[21:53] <benchka> I died in my house
[21:53] <benchka> My fauly
[21:53] <benchka> fault
[21:53] <benchka> I dont have a rood
[21:53] <Retikus> yeah that sucks
[21:53] <benchka> roof*
[21:53] <Retikus> ohh
[21:54] <nogardd> yesterday i died with couple diamonds with me and some other good stuff, plus
[21:54] <nogardd> good amount of exp beyond 30.
[21:54] <benchka> That suck
[21:54] <nogardd> and i decided to go look for a good place for a house.
[21:54] <benchka> sucks*
[21:54] <Retikus> yeah i just died from fall damage 20mins ago with 41 levels
[21:54] <nogardd> died and ragequitted
[21:55] <Retikus> hahah
[21:55] <nogardd> and earlier today i died with plans to grab shitloads of items and go for a house location (again)
[21:55] <nogardd> died and lost everything i brought with me
[21:55] <benchka> gg
[21:55] <Retikus> hahah gg
[21:56] <nogardd> was gonna say "stupid witches and skeletons" but spiders too.
[21:56] <benchka> Just remember the Nether is Off limits untill futher notice
[21:56] <nogardd> and creapers
[21:56] <nogardd> the only good mobs are zombies XD
[21:56] <nogardd> oke.
[21:56] <Retikus> na im good with spiders i have a bane of athropods sword
[21:56] <nogardd> not going to nether anytime soon
[21:57] <Retikus> ive enchanted 4 level 30 swords and eachtime got bane of athropods
[21:57] <benchka> GG
[21:57] <Retikus> thats why i gave up on level 30 enchants and starting to enchant level 1 books
[21:58] <nogardd> ive got the worst enchant by far...
[21:58] <nogardd> enchanted my 1st piece of armor, and got fire protection 1......
[21:58] <benchka> yeah
[21:58] <nogardd> why the heck would i need if i have it without armor?
[21:58] <benchka> we dont need fire protection X
[21:58] <benchka> XD
[21:58] <nogardd> i know
[21:58] <Retikus> yeah
[21:59] <nogardd> i still have the armor. waiting for someone who needs it to trade with him XD
[21:59] <benchka> or her
[21:59] <nogardd> or that
[21:59] <benchka> or this
[21:59] <nogardd> -.-
[21:59] <benchka> *doge face*
[22:19] * benchka (benchka@?4#?7|?cbenchka?r) Quit (?ebenchka left the game.)
[22:19] * nogardd (nogardd@nogardd?r) Quit (?enogardd left the game.)
[22:21] * VashTheStampy (VashTheStampy@VashTheStampy) has joined #main
[22:21] <VashTheStampy> Morizu...
[22:21] <Morizu> Heya
[22:21] <VashTheStampy> pls...
[22:22] <Morizu> oh, looks like I'm a bit ahead :P
[22:22] <VashTheStampy> getting my axe ready...
[22:23] <Morizu> oh no you wont
[22:23] <Morizu> take this as encouragement for you to play more :P
[22:26] <VashTheStampy> more time to cut down a whole jungle....
[22:26] <Morizu> take it like a man and go skill yourself
[22:26] <Morizu> touch my jungle and I'll get you banned :P
[22:27] <VashTheStampy> im gonna do more than touch it
[22:27] <Morizu> mhm
[22:27] <VashTheStampy> with my penis
[22:27] <Morizu> interesting
[22:27] <VashTheStampy> which is what i called my axe
[22:28] <Morizu> oh, I call my axe my axe :P
[22:32] <VashTheStampy> what were you doing the whole time i was gone?
[22:33] <Morizu> nothing special.. fished a few, chopped some wood, built and harvested
[22:33] <Morizu> oh and dag dirt
[22:53] <VashTheStampy> aww T.T
[22:53] <VashTheStampy> i was gonna build something there
[22:53] <Morizu> hmm?
[22:53] <VashTheStampy> guess ill build somewhere else
[22:55] <Retikus> wait waaa?
[22:55] <Retikus> crap sorry man i didnt know
[22:55] <VashTheStampy> its good man you can keep building there
[22:55] <VashTheStampy> ive built enough lol
[22:55] <Retikus> you sure?
[22:55] <VashTheStampy> its all good
[23:12] * Peppy2006 (Peppy2006@Peppy2006) has joined #main
[23:12] <Retikus> hey peppy
[23:12] <Peppy2006> Howdy Ret!
[23:12] <VashTheStampy> heyy
[23:12] <Morizu> Hey there
[23:18] <VashTheStampy> i farted
[23:18] <Retikus> thanks
[23:18] <VashTheStampy> welcome
[23:18] <Retikus> haha
[23:18] <VashTheStampy> Morizu
[23:18] <Morizu> yeah?
[23:19] <Morizu> oh no, you cant have my jungle :P
[23:19] <VashTheStampy> i promise im not gonna touch a single thing
[23:19] <Peppy2006> In plural form, however...
[23:19] <Peppy2006> He will touch ALL the things
[23:19] <VashTheStampy> ill bring diamonds
[23:19] <Morizu> now whether to trust someone who 30 minutes ago wanted to chop down my whole place... :P
[23:20] <VashTheStampy> i pinky promise i wont touch anything
[23:20] <VashTheStampy> plus id probably get banned for griefing lol
[23:20] <Morizu> good point
[23:21] <VashTheStampy> ill bring diamonds as a house warming gift
[23:21] <Morizu> sounds suspicious
[23:21] <VashTheStampy> its not lol
[23:22] <VashTheStampy> no, Morizu, the diamonds are laced with c4 waiting to blow lolol
[23:22] <Morizu> still diamonds
[23:22] <Morizu> where did you flee?
[23:23] <VashTheStampy> idk
[23:23] <Morizu> thoughtsfa
[23:23] <VashTheStampy> lel
[23:23] * jaidragon (jaidragon@jaidragon) has joined #main
[23:23] <Morizu> thought you were a zombie :P
[23:23] <Morizu> oooh
[23:23] <VashTheStampy> welcome!
[23:23] <Morizu> thanks!
[23:23] <Peppy2006> Welcome to New LoM, Jai
[23:23] <jaidragon> Hi
[23:24] <Morizu> Welcome!
[23:24] <jaidragon> well
[23:24] <Retikus> welcome!
[23:24] <jaidragon> I haven't been on in a while.
[23:24] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) has joined #main
[23:24] <VashTheStampy> welcome!
[23:24] <Peppy2006> And Ownernator!
[23:24] <Morizu> Hello
[23:24] <Peppy2006> My friends
[23:24] <Ownenator2011> hello
[23:24] <Retikus> hey ownen
[23:24] <Peppy2006> I do cordially welcome you to the new age of the server :P
[23:25] <jaidragon> What makes it so new?
[23:25] <Peppy2006> Factions
[23:25] <VashTheStampy> why is the color different for every new member?
[23:25] <jaidragon> noice
[23:25] <Peppy2006> They're of the old breed
[23:25] <Retikus> thats from the old server
[23:25] <Retikus> like a was an advanced builder
[23:25] <Retikus> i
[23:25] <Peppy2006> You were Elite, Ret :P
[23:26] <Retikus> sorry elite thats what i meant
[23:26] <Peppy2006> lol, I haven't forgotten!
[23:26] <Retikus> was elite higher than advanced?
[23:26] <VashTheStampy> sorta like how me and nogardd were moderators from an old server regox use to run
[23:26] <Peppy2006> Yes
[23:26] <jaidragon> Do we have to join a faction?
[23:26] <Peppy2006> Yes
[23:26] <Retikus> yes :)
[23:26] <jaidragon> hmmm
[23:27] <Retikus> no pressure
[23:27] <Ownenator2011> which faction is best for being a hermit?
[23:27] <VashTheStampy> cough cough
[23:27] <Peppy2006> Horleggor, but expect to be bored once you realize there's absolutely no action there :P
[23:27] <Ownenator2011> aw
[23:27] <Retikus> cough cough abaddon
[23:27] <Retikus> what?
[23:27] <VashTheStampy> all the actions here
[23:28] <Ownenator2011> can I be a hermit in any other faction but just join them when battles and stuff?
[23:28] <Peppy2006> Abaddon and Terran are the two primary combatants in the war
[23:28] <Peppy2006> Yeah
[23:28] <VashTheStampy> pretty much yeah
[23:28] <Ownenator2011> ok
[23:28] <Peppy2006> That's all the factions are
[23:28] <Ownenator2011> that sounds good then
[23:28] <Ownenator2011> also I forgot what faction does what
[23:28] <Retikus> ifyou want fire resistance join us abaddon
[23:28] <Peppy2006> They all have perks, as well
[23:28] <Morizu> Wasnt there some purple faction too?
[23:28] <Peppy2006> Here
[23:28] <jaidragon> wot is best faction for mining?
[23:29] <Peppy2006> I'll walk you back through
[23:29] <Retikus> abaddon
[23:29] <Peppy2006> Horleggor all the way
[23:29] <VashTheStampy> theres 2 hermits on our faction and theyre so far away
[23:29] <Peppy2006> Read these signs carefully
[23:29] <Ownenator2011> thanks
[23:29] <Ownenator2011> I did but then I forgot :P
[23:29] <Peppy2006> lol
[23:29] <Peppy2006> Well look again
[23:29] <Morizu> I really should've chosen Horleggor..
[23:30] <Morizu> eeeek
[23:30] <VashTheStampy> wut
[23:30] <Morizu> this zombie looks like a peppy!
[23:31] <Peppy2006> Ah
[23:31] <VashTheStampy> peppy is a stalker
[23:31] <Morizu> haha
[23:33] <VashTheStampy> what factions did you guys pick?
[23:33] <Ownenator2011> Horleggor
[23:33] <Peppy2006> They went Horleggor
[23:33] <VashTheStampy> awww T.T
[23:33] <Peppy2006> I hope they understood me right when I said they can pick any faction and join battles
[23:34] <Peppy2006> Well, affirmed that to them...
[23:34] <Ownenator2011> I think we did, unless we didnt
[23:34] <Peppy2006> Horleggors are full-neutral
[23:34] <jaidragon> maybe
[23:34] <Peppy2006> You'll never fight, in Horleggor
[23:34] <VashTheStampy> once you pick, you cant change
[23:34] <Ownenator2011> yeah I knew that
[23:34] <Peppy2006> On any side
[23:34] <Peppy2006> Not even for Horleggor!
[23:36] <Retikus> be back soon
[23:36] <jaidragon> Peppy
[23:36] <Peppy2006> Yeah?
[23:36] <jaidragon> Why so creepy?
[23:36] * freakoleptic (freakoleptic@freakoleptic) has joined #main
[23:36] <Retikus> ohhh shots fired
[23:36] <Peppy2006> It's fun
[23:36] <jaidragon> fair enuf
[23:37] * Retikus (Retikus@Retikus?r) Quit (?eRetikus left the game.)
[23:39] * freakoleptic (freakoleptic@freakoleptic?r) Quit (?efreakoleptic left the game.)
[23:40] <VashTheStampy> gg creeper
[23:40] <VashTheStampy> creeper just killed 2 enderman for me lol
[23:40] <Morizu> wow, havent seen that happening yet
[23:42] <Morizu> oh no
[23:42] <jaidragon> ggwp
[23:47] <Ownenator2011> Im guessing we cant go past that big wall near the city we spawned in?
[23:48] <Peppy2006> Ask Regox
[23:48] <VashTheStampy> i dont see why not
[23:48] <VashTheStampy> we can in our faction
[23:49] <Morizu> we can?
[23:49] <Morizu> Damn, I've been staying at the spawn for a week now :/
[23:49] <VashTheStampy> why do you think i built like 3 buildings outside of the walls? lol
[23:50] <Morizu> cos you're naughty :P
[23:50] <jaidragon> .
[23:51] <VashTheStampy> that was like one of the first things i told you and nog that you could build outside of the walls l
[23:51] <VashTheStampy> lol
[23:51] <Morizu> no, you said do not build inside
[23:51] <VashTheStampy> yeah inside
[23:51] <VashTheStampy> but you could but outside of them
[23:51] <Morizu> you didnt say that! :P
[23:52] <VashTheStampy> lol i totally did
[23:52] <Morizu> fine then, cant really remember :P
[23:52] <VashTheStampy> and if i didnt, i thought it was really apparent that you could
[23:52] <VashTheStampy> seeing how i already build 2 houses right outside the walls lol
[23:53] <VashTheStampy> youre more than welcome to build a 3rd house closer to the walls
[23:54] <Morizu> Dont think I want to, it's gonna be crowded there
[23:54] <VashTheStampy> nah not really
[23:54] <Morizu> besides, I really loe jungle
[23:54] <VashTheStampy> you can be like me and find a nice secluded area but still be close to the city
[23:54] <Morizu> love*
[23:55] <jaidragon> .
[23:55] <VashTheStampy> .
[23:59] <Morizu> Okay enough for me. Good night all
[23:59] <VashTheStampy> nighttt
[23:59] <Morizu> See you at 1000 tomorrow, Vash
[23:59] * Morizu (Morizu@Morizu?r) Quit (?eMorizu left the game.)
[23:59] <VashTheStampy> now is my time to finally beat her on mctop

These logs were automatically created by TuxBot on Laws of Minecraft using the Java IRC LogBot edited to be a plugin for TuxReminder.