#main IRC Log

Index

IRC Log for #main.2014-03-05

Timestamps are in GMT/BST.

[0:00] <LittleMissGrill> §ffus ro
[0:00] <PsychoBone> i need EGGS
[0:00] <FlyingAsparagus> §ffus ro dah
[0:00] <FlyingAsparagus> damn
[0:00] <FlyingAsparagus> doesn't work for sops
[0:00] <PsychoBone> does anyone sell eggs?
[0:01] <T_nigs1> hhhnnnnngggggggg
[0:01] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) Quit (§eT_nigs1 left the game.)
[0:02] <LittleMissGrill> here i am
[0:02] <FlyingAsparagus> does anyone know how to get to the modern area?
[0:03] <LittleMissGrill> yes!
[0:03] <LittleMissGrill> this way
[0:03] <PsychoBone> anyone know a place wher ei can get lots of eggs?
[0:03] <hjmck123> creative
[0:03] <LittleMissGrill> nope :(
[0:03] <FlyingAsparagus> sweet
[0:04] <FlyingAsparagus> Danke
[0:05] <FlyingAsparagus> oh right, half my house got rekt from rollbacks
[0:05] <FlyingAsparagus> lol
[0:12] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[0:12] <Dragon_Tamer221> Heyy
[0:13] <FlyingAsparagus> G'day
[0:13] <hjmck123> halla
[0:13] <Dragon_Tamer221> :( g2g baii
[0:14] <hjmck123> balla
[0:14] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[0:15] * hjmck123 (hjmck123@hjmck123) Quit (§ehjmck123 left the game.)
[0:17] * LittleMissGrill was kicked from #main by Server
[0:17] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[0:24] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[0:28] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) has joined #main
[0:28] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[0:28] <Dragon_Tamer221> Im bak
[0:28] <T_nigs1> wb
[0:29] <T_nigs1> wb
[0:29] <T_nigs1> oops
[0:29] <T_nigs1> did an ownen
[0:30] <T_nigs1> §ffus ro dah
[0:31] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) Quit (§eT_nigs1 left the game.)
[0:34] * FlyingAsparagus (FlyingAsparagus@FlyingAsparagus) Quit (§eFlyingAsparagus left the game.)
[0:40] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) has joined #main
[0:41] <Manalishi> Hey man
[0:42] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) has joined #main
[0:42] <Manalishi> Test
[0:42] <Dragon_Tamer221> Back
[0:42] <PsychoBone> EGGS
[0:42] <Dragon_Tamer221> Wat
[0:42] <PsychoBone> i need eggs
[0:42] <Dragon_Tamer221> Good 4 u
[0:42] <PsychoBone> you got any
[0:42] <PsychoBone> ?
[0:42] <Dragon_Tamer221> Idk
[0:43] <Manalishi> Howdy
[0:43] <Dragon_Tamer221> Hey
[0:43] <Manalishi> does anyone want a look at the server jail?
[0:44] <Dragon_Tamer221> Nah thx
[0:44] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) Quit (§eManalishi left the game.)
[0:46] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) has joined #main
[0:46] <Dragon_Tamer221> HEYYYYY
[0:46] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[0:47] * matsta171 (matsta171@matsta171) has joined #main
[0:47] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[0:47] <Dragon_Tamer221> Hey
[0:48] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) has joined #main
[0:48] <Go_Gabba_Gabba1> huloo nigs
[0:48] <Dragon_Tamer221> Hey
[0:48] <T_nigs1> helloooooo
[0:48] <T_nigs1> boo
[0:48] <matsta171> hi
[0:48] <T_nigs1> :)
[0:49] <matsta171> like my extra wing to the house?
[0:49] <T_nigs1> Yeah (:
[0:49] <matsta171> =)
[0:49] <PsychoBone> thought u were a spider lol
[0:49] <T_nigs1> hahaha
[0:49] <T_nigs1> I'll be a bat ;)
[0:50] * matsta171 (matsta171@matsta171) Quit (§ematsta171 left the game.)
[0:50] <PsychoBone> gots eggs nig?
[0:50] <T_nigs1> no :c
[0:50] <PsychoBone> :O
[0:50] <Dragon_Tamer221> :D
[0:54] <Dragon_Tamer221> Oh hi
[1:00] <Dragon_Tamer221> back
[1:00] <Go_Gabba_Gabba1> wb
[1:03] <Go_Gabba_Gabba1> so quiet
[1:03] <Dragon_Tamer221> I keep usin the wrrong colour!!!
[1:03] <Go_Gabba_Gabba1> '
[1:03] <Go_Gabba_Gabba1> ?*
[1:03] <Dragon_Tamer221> Tryin to build
[1:04] <Go_Gabba_Gabba1> k?
[1:04] <Go_Gabba_Gabba1> nyan cat :/
[1:04] <Dragon_Tamer221> Shut
[1:04] <Dragon_Tamer221> Up
[1:04] <Dragon_Tamer221> Leave my nyan cat!!!
[1:04] <Go_Gabba_Gabba1> btw not the right colours xD
[1:04] <Dragon_Tamer221> Shutup
[1:09] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) Quit (§eT_nigs1 left the game.)
[1:09] <Go_Gabba_Gabba1> bai :C
[1:09] <Dragon_Tamer221> Baii
[1:10] <Dragon_Tamer221> Brb snapchat
[1:10] <Go_Gabba_Gabba1> yer jamie wrong colours xD
[1:10] <Go_Gabba_Gabba1> :I
[1:10] <Go_Gabba_Gabba1> rain
[1:10] <Dragon_Tamer221> rly
[1:10] <Dragon_Tamer221> OMFG f this~!!!!
[1:10] <Dragon_Tamer221> I giv up
[1:11] <Go_Gabba_Gabba1> it wouldnt of fit anyway
[1:12] <Go_Gabba_Gabba1> sooooooooooooooooooo
[1:12] <Dragon_Tamer221> So wat??
[1:13] <Go_Gabba_Gabba1> dont judge me im bored
[1:13] <Dragon_Tamer221> Me too i cant do fukin anythin right!!!!!!!
[1:13] <Go_Gabba_Gabba1> D:
[1:14] <Go_Gabba_Gabba1> u built ur skin the castle the night club hurl yes u can build
[1:14] <Go_Gabba_Gabba1> gurl*
[1:14] <Dragon_Tamer221> Just leave me alone :( im angry ok
[1:15] <Go_Gabba_Gabba1> D:
[1:16] <PsychoBone> anyone selling eggs?
[1:16] <Go_Gabba_Gabba1> survival?
[1:16] <PsychoBone> yes
[1:16] <Go_Gabba_Gabba1> hang on ill have a check
[1:16] <PsychoBone> thanks
[1:17] <Go_Gabba_Gabba1> i have 6 thats all xD
[1:17] <Go_Gabba_Gabba1> used to have heaps
[1:18] <PsychoBone> :o
[1:18] <PsychoBone> ill give you a diamond for them?
[1:18] <Go_Gabba_Gabba1> just have em for free
[1:18] <PsychoBone> thanks :)
[1:19] <PsychoBone> thanks :)
[1:19] <Go_Gabba_Gabba1> no prob always here to help :)
[1:22] <Go_Gabba_Gabba1> watcha bulidin
[1:23] <Dragon_Tamer221> Nothin ok
[1:23] <Go_Gabba_Gabba1> ...
[1:23] <Go_Gabba_Gabba1> jeez
[1:23] <Dragon_Tamer221> Im just angry
[1:24] <Go_Gabba_Gabba1> y
[1:24] <Dragon_Tamer221> Cu
[1:24] <Dragon_Tamer221> Cuz
[1:24] * hjmck123 (hjmck123@hjmck123) has joined #main
[1:24] <Go_Gabba_Gabba1> cuz y
[1:24] <Go_Gabba_Gabba1> HJ
[1:24] * hjmck123 (hjmck123@hjmck123) Quit (§ehjmck123 left the game.)
[1:24] * hjmck123 (hjmck123@hjmck123) has joined #main
[1:25] <Go_Gabba_Gabba1> wb!
[1:25] <hjmck123> .
[1:25] <hjmck123> lag is evil
[1:25] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[1:26] <Dragon_Tamer221> Yay no rain!!!
[1:26] <Go_Gabba_Gabba1> ^^^^
[1:26] <hjmck123> but rains tasty
[1:26] <Dragon_Tamer221> ...
[1:26] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[1:27] * hjmck123 (hjmck123@hjmck123) Quit (§ehjmck123 left the game.)
[1:28] <Go_Gabba_Gabba1> bai D:
[1:28] <Go_Gabba_Gabba1> brb gotta has a shower
[1:28] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) Quit (§eGo_Gabba_Gabba1 left the game.)
[1:48] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) has joined #main
[1:50] <Go_Gabba_Gabba1> thats cute jbear!
[1:50] <Dragon_Tamer221> Kk
[1:51] <Dragon_Tamer221> this is gonna fail hardcore
[1:51] <Go_Gabba_Gabba1> ??
[1:52] <Go_Gabba_Gabba1> wuts gonna fail hardcore?
[1:52] <Dragon_Tamer221> thid
[1:52] <Dragon_Tamer221> this
[1:52] <Go_Gabba_Gabba1> yer wat?
[1:53] <Go_Gabba_Gabba1> ok dont answer me than
[1:53] <Dragon_Tamer221> wat
[1:53] <Go_Gabba_Gabba1> doesnt matter now
[1:57] <Go_Gabba_Gabba1> jbear
[1:57] <Dragon_Tamer221> yea
[1:57] <Go_Gabba_Gabba1> lets wputt our name down
[1:57] <Go_Gabba_Gabba1> putt*
[1:57] <Dragon_Tamer221> wat?
[1:58] <Go_Gabba_Gabba1> come here
[1:58] <Dragon_Tamer221> where
[1:58] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[1:58] <Go_Gabba_Gabba1> nvm then
[1:58] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[1:58] <Go_Gabba_Gabba1> well hello then xD
[1:58] <Dragon_Tamer221> soz lagg
[1:59] <Dragon_Tamer221> where?
[1:59] <Go_Gabba_Gabba1> TP
[2:00] <Dragon_Tamer221> y am i here
[2:00] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[2:00] <Go_Gabba_Gabba1> (faceplam)
[2:00] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[2:00] <Go_Gabba_Gabba1> (faceplam)
[2:00] <Dragon_Tamer221> y am i here
[2:00] <Go_Gabba_Gabba1> omg
[2:00] <Dragon_Tamer221> wat
[2:00] <Go_Gabba_Gabba1> ill just do it then
[2:01] <Dragon_Tamer221> wat r u tlkin about
[2:01] <Go_Gabba_Gabba1> lets PUTT OUR NAME DOWN
[2:01] <Dragon_Tamer221> kk
[2:01] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[2:11] <Dragon_Tamer221> Done
[2:11] * BoomSniper (BoomSniper@BoomSniper) has joined #main
[2:11] <BoomSniper> hi gab
[2:11] <Go_Gabba_Gabba1> :D
[2:11] <Dragon_Tamer221> Heyy
[2:11] <Go_Gabba_Gabba1> heyyyyyy
[2:12] <Go_Gabba_Gabba1> u haven been on here for a while
[2:12] <BoomSniper> yea sorry
[2:12] <Go_Gabba_Gabba1> lol
[2:13] <BoomSniper> so what you doing in creative
[2:13] <Dragon_Tamer221> Done gab'
[2:13] <Go_Gabba_Gabba1> mah name
[2:14] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:14] <Dragon_Tamer221> Tats all u done
[2:14] <Go_Gabba_Gabba1> AWESOME jbear
[2:16] <Go_Gabba_Gabba1> :P
[2:16] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[2:16] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[2:16] <cwp_aus> boom!
[2:16] <cwp_aus> hi, :P
[2:16] <BoomSniper> hicwp
[2:16] <BoomSniper> hows it going cwp
[2:17] <cwp_aus> have you seen the developer diariers?
[2:17] <BoomSniper> nope
[2:17] <cwp_aus> here, i'll link you
[2:17] <cwp_aus> holy shit...
[2:17] <BoomSniper> nah I good
[2:17] <BoomSniper> ?
[2:17] <Dragon_Tamer221> ?
[2:17] <BoomSniper> and language
[2:17] <cwp_aus> http://www.youtube.com/watch?v=uDunV2yVyjA
[2:18] <cwp_aus> Dem physics
[2:18] <BoomSniper> the blown off turret and destructable houses?
[2:18] <cwp_aus> aye
[2:18] <cwp_aus> they go into detail here tho
[2:18] <cwp_aus> aswell as stuff for the tracks
[2:18] <BoomSniper> ahh right
[2:19] <BoomSniper> will check it out :) but later
[2:19] <BoomSniper> :P
[2:19] <Go_Gabba_Gabba1> :P
[2:19] <cwp_aus> Mmk
[2:20] <cwp_aus> 24 mins till upload of the vid
[2:20] <Go_Gabba_Gabba1> :D
[2:20] <BoomSniper> ?
[2:20] <BoomSniper> how I place a salvage anvvil?
[2:20] <cwp_aus> did you place an iron block?
[2:20] <BoomSniper> no gold
[2:21] <cwp_aus> oh right
[2:21] <cwp_aus> yeah, mcmmo
[2:21] <BoomSniper> ah ok
[2:21] <Go_Gabba_Gabba1> :D
[2:21] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) has joined #main
[2:21] <Dragon_Tamer221> Heyy
[2:21] <Go_Gabba_Gabba1> hiy
[2:21] <dogwateroz> hey
[2:22] <cwp_aus> hi
[2:23] <BoomSniper> wow who is that ug.... oh its you gab how umm nice
[2:23] <BoomSniper> lol joking gab looks great
[2:23] <cwp_aus> :?
[2:23] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:23] <BoomSniper> messing with my cuz
[2:23] <Go_Gabba_Gabba1> dont judge meh :P
[2:24] <BoomSniper> hmm now where I build me
[2:24] <cwp_aus> the statues place?
[2:24] <Go_Gabba_Gabba1> wait there is a statue place?
[2:24] <BoomSniper> yea the one that got a guy baned
[2:25] <cwp_aus> :?
[2:25] <BoomSniper> umm got to find it first
[2:25] <BoomSniper> nah not here
[2:26] <Go_Gabba_Gabba1> brb shower
[2:26] <BoomSniper> somewhere around where gab is
[2:26] <cwp_aus> oh ok
[2:26] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) Quit (§eGo_Gabba_Gabba1 left the game.)
[2:26] <BoomSniper> some where
[2:26] <Dragon_Tamer221> WOW
[2:26] <cwp_aus> ?
[2:26] <Dragon_Tamer221> i g2g
[2:27] <cwp_aus> seya
[2:27] <Dragon_Tamer221> wait nvm
[2:27] <BoomSniper> wait tp please
[2:27] <cwp_aus> :I
[2:27] <BoomSniper> thankyou
[2:27] <Dragon_Tamer221> Me n gabba have pixel art everywhere!!
[2:27] <BoomSniper> lovely
[2:28] <Dragon_Tamer221> Mostly mine...
[2:29] <Dragon_Tamer221> Heyy
[2:29] <cwp_aus> hi, :P
[2:29] <Dragon_Tamer221> Recognise me from anywhere??
[2:29] <Dragon_Tamer221> ...
[2:29] <Dragon_Tamer221> Ideaz anyone?
[2:30] <cwp_aus> what do you mean remember.... How does one forget a player than just joined, :I
[2:30] <Dragon_Tamer221> No look down where im standing
[2:31] <cwp_aus> oh, thats what you meant, xD
[2:31] <Dragon_Tamer221> Yea lol
[2:31] <BoomSniper> hey cwp remember the guy that built a hand flipping someone off? at a statue?
[2:31] <cwp_aus> Psssttt, boom, I tried the xbox 360 version of WoT
[2:31] <dogwateroz> bbl
[2:31] <cwp_aus> and yes why?
[2:31] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) Quit (§edogwateroz left the game.)
[2:31] <BoomSniper> know where it was near?
[2:32] <cwp_aus> not really, :/
[2:32] <BoomSniper> :S
[2:32] <cwp_aus> if dynmap cleared up, maybe I could help
[2:32] <BoomSniper> yea same thoughts
[2:33] <cwp_aus> but my god was it hell....
[2:33] <BoomSniper> he made books and all
[2:33] <cwp_aus> aye
[2:33] <cwp_aus> totally wasn't refering to my statement prior about WoT with that but eh
[2:33] <BoomSniper> is this area the signature area
[2:34] <cwp_aus> ;P
[2:34] <BoomSniper> :)
[2:34] <cwp_aus> It's like Wo
[2:34] <BoomSniper> ?
[2:34] <cwp_aus> WoT on training wheels with an extra pair with 9 year olds playing it
[2:34] <cwp_aus> *
[2:35] <BoomSniper> ah right
[2:35] <BoomSniper> back in a bit
[2:35] <cwp_aus> seya
[2:35] <cwp_aus> 7 mins and upload is done
[2:35] * jrr5556 (jrr5556@jrr5556) has joined #main
[2:35] <cwp_aus> hi jrr
[2:35] <jrr5556> hiya
[2:35] <Dragon_Tamer221> Heyy
[2:36] * jrr5556 (jrr5556@jrr5556) Quit (§ejrr5556 left the game.)
[2:36] <cwp_aus> :I
[2:36] <Dragon_Tamer221> baii then jeez
[2:36] <cwp_aus> yeah, old player who sorta left after being demoted
[2:37] <Dragon_Tamer221> Can anyone make it night??
[2:37] <cwp_aus> boop
[2:37] <Dragon_Tamer221> :D
[2:37] <Dragon_Tamer221> Tpa for a nightclub!!!
[2:37] <Dragon_Tamer221> Me n gabbaz nightclub
[2:38] <cwp_aus> oh if only for //rainbow 10
[2:38] <Dragon_Tamer221> Want a drink
[2:38] <Dragon_Tamer221> We have...
[2:38] <cwp_aus> That was crazy as hell
[2:38] <Dragon_Tamer221> Cordial water creaming soda solo sunnygirl beer and milk
[2:38] <cwp_aus> wb, :P
[2:38] <BoomSniper> or not
[2:39] <BoomSniper> :)_
[2:39] <cwp_aus> Pssshhh, beer, ;)
[2:39] <cwp_aus> brb
[2:39] <Dragon_Tamer221> KK
[2:39] <Dragon_Tamer221> (capz)
[2:40] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) has joined #main
[2:40] <Dragon_Tamer221> Gabba heyy]
[2:40] <BoomSniper> welcome back
[2:40] <Go_Gabba_Gabba1> heyy and thx
[2:40] <Dragon_Tamer221> we r in tha nightclub
[2:41] <Dragon_Tamer221> tp
[2:42] <Dragon_Tamer221> Yo DJ play some Hitz!!
[2:42] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:43] <cwp_aus> pssshh, this should be your beer
[2:43] <cwp_aus> I'm not sure the potion effect for the warped screen thing
[2:44] <Dragon_Tamer221> Soz i was afk
[2:45] <BoomSniper> making my signature
[2:45] <Go_Gabba_Gabba1> kk
[2:45] <Dragon_Tamer221> Coolz
[2:46] <Go_Gabba_Gabba1> :D
[2:46] <cwp_aus> here
[2:46] <cwp_aus> have this, xD
[2:47] <BoomSniper> argh Im hit
[2:47] <Go_Gabba_Gabba1> HEHEHE
[2:47] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:47] <Dragon_Tamer221> Lol
[2:47] <BoomSniper> the slowness the slowness
[2:47] <Dragon_Tamer221> Who wantz more drinkz????
[2:47] <BoomSniper> D:
[2:47] <Go_Gabba_Gabba1> u
[2:48] <Dragon_Tamer221> Yep
[2:48] <Dragon_Tamer221> :P
[2:48] <Go_Gabba_Gabba1> :P
[2:48] <cwp_aus> welp, video is up
[2:48] <Go_Gabba_Gabba1> :D
[2:48] <Dragon_Tamer221> Who wantz the mystery drink??
[2:48] <Go_Gabba_Gabba1> u
[2:49] <Dragon_Tamer221> Nah
[2:49] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:49] <Dragon_Tamer221> Im gonna throw it on the dance floor whoever wantz it can get it
[2:49] <Dragon_Tamer221> brb
[2:50] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:50] <BoomSniper> ha I win
[2:51] <Dragon_Tamer221> Back readdy gabba??
[2:51] <cwp_aus> brb, gotts add some annoation
[2:51] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) has joined #main
[2:51] <Dragon_Tamer221> gabba
[2:51] <Go_Gabba_Gabba1> wot?
[2:52] <Dragon_Tamer221> look wat i said before
[2:52] <Go_Gabba_Gabba1> ready for wut?
[2:52] <Dragon_Tamer221> *sigh*
[2:52] <Dragon_Tamer221> Baby ur a --------
[2:52] <BoomSniper> hey she air raiding me
[2:52] <Go_Gabba_Gabba1> ^
[2:53] <Dragon_Tamer221> OMFG gabba the kety perry song
[2:53] <Go_Gabba_Gabba1> IK
[2:53] <Dragon_Tamer221> katy*
[2:53] <Dragon_Tamer221> well come on
[2:53] <Go_Gabba_Gabba1> nah
[2:53] <Dragon_Tamer221> :( fine then party without uj
[2:53] <Dragon_Tamer221> u
[2:53] <BoomSniper> ha your even out done in invisible
[2:55] <BoomSniper> hi reg
[2:55] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[2:56] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[2:56] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[2:56] <Dragon_Tamer221> Back
[2:56] <Go_Gabba_Gabba1> wb
[2:58] <BoomSniper> weeeeeeeeeeeeee
[2:58] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:58] <BoomSniper> no went up to world limit
[2:58] <BoomSniper> now falling
[2:58] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[2:59] <Go_Gabba_Gabba1> floating iron
[2:59] <Go_Gabba_Gabba1> its FABULOUS boom
[3:00] <BoomSniper> hmm needs more pazaz
[3:00] <BoomSniper> well it does suit me tho
[3:01] <BoomSniper> straight simple and made of stuff that can kill -.-
[3:01] <BoomSniper> :P
[3:03] <Dragon_Tamer221> Did gabba leave :(
[3:03] <Go_Gabba_Gabba1> no
[3:03] <BoomSniper> ^
[3:03] <Dragon_Tamer221> Oh then answer on skype
[3:03] <Go_Gabba_Gabba1> o soz
[3:04] <BoomSniper> you must be one of gabs school friends hu dragon
[3:04] <Go_Gabba_Gabba1> yup
[3:05] <cwp_aus> back!
[3:05] <BoomSniper> welcome back
[3:05] <cwp_aus> I shall link the vid, :P
[3:05] <BoomSniper> ?
[3:05] <Go_Gabba_Gabba1> wb cwp
[3:06] <cwp_aus> http://www.youtube.com/watch?v=2hdxtOTH_W8
[3:06] <Dragon_Tamer221> Is there any rank i dont have to pay 4???
[3:06] <BoomSniper> how you go to link
[3:08] <cwp_aus> left click it boom
[3:08] * Regox (Regox@Regox) has joined #main
[3:08] <cwp_aus> hi reg
[3:08] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[3:08] <Regox> Hey
[3:08] <cwp_aus> but yes, reg is right
[3:08] <cwp_aus> only donater requires donation
[3:08] <Regox> Everything else, you earn
[3:08] <Dragon_Tamer221> OK
[3:09] <Dragon_Tamer221> Is everyone in creative??
[3:09] <Regox> I'm not
[3:09] <PsychoBone> im not
[3:09] * Skeletoon (Skeletoon@Skeletoon) has joined #main
[3:09] <Regox> Hey skele
[3:09] <Skeletoon> hey
[3:09] <BoomSniper> ah rollercoaster hey me first viewer
[3:09] <cwp_aus> hi skel
[3:09] <Go_Gabba_Gabba1> HEYYYY SKELE
[3:10] <BoomSniper> hi skele
[3:10] <cwp_aus> :P boom
[3:10] <Skeletoon> hey guys XD
[3:10] <Skeletoon> so we take ranks now to creative?
[3:10] <Dragon_Tamer221> Hey skele
[3:10] <Skeletoon> hey dragon, congratz on builder for creative
[3:10] <Dragon_Tamer221> Thx
[3:10] <Skeletoon> gab u need to do the same XD
[3:10] <Dragon_Tamer221> wanna come see wat i done?
[3:10] <Go_Gabba_Gabba1> thats wat im doing
[3:11] <Go_Gabba_Gabba1> ima building
[3:11] <Skeletoon> o.o
[3:11] <Go_Gabba_Gabba1> omg u scared me xD
[3:11] * icedragon_X (icedragon_X@icedragon_X) has joined #main
[3:11] <Skeletoon> XD
[3:11] <cwp_aus> hi
[3:11] <Skeletoon> hey icedragon
[3:11] <Go_Gabba_Gabba1> hey
[3:11] <Regox> Hey ice
[3:11] <icedragon_X> hi
[3:11] * Regox (Regox@Regox) Quit (§eRegox§e left the game.)
[3:11] <Skeletoon> ta cwp
[3:11] <Dragon_Tamer221> Hey icedragon tell me if u r obediont i cant tame u Lol :P
[3:11] <Skeletoon> oh wait
[3:11] <Skeletoon> its boom XD
[3:12] <BoomSniper> air raid
[3:12] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[3:12] <icedragon_X> xD no im not
[3:12] <Dragon_Tamer221> can*
[3:12] <Go_Gabba_Gabba1> godammit boom :P
[3:12] <icedragon_X> tht was funny
[3:12] <BoomSniper> zoom
[3:12] <Skeletoon> YES
[3:12] <Dragon_Tamer221> Skele tp
[3:12] <Skeletoon> ./z is back
[3:13] <Skeletoon> and i can /tp
[3:13] <Dragon_Tamer221> Oh kk
[3:13] <Dragon_Tamer221> Like i built me
[3:13] <Skeletoon> only in creative tho XD
[3:13] <Skeletoon> i seen it on dynmap =)
[3:13] <Dragon_Tamer221> Ik
[3:13] <Skeletoon> its good
[3:13] <BoomSniper> :)
[3:13] <Dragon_Tamer221> I wish i could build me on survival
[3:13] <Go_Gabba_Gabba1> i built me :D
[3:13] <Skeletoon> XD
[3:14] <Dragon_Tamer221> But i dont have the materialz
[3:14] <Skeletoon> u did the pixel art too?
[3:14] <Dragon_Tamer221> I did the pixel art
[3:14] <Dragon_Tamer221> and the creeper i <3 the creeper
[3:14] <Skeletoon> XD
[3:14] <Dragon_Tamer221> GABBA!!!
[3:14] <Go_Gabba_Gabba1> WOT!
[3:15] <Dragon_Tamer221> Letz build...
[3:15] <cwp_aus> NOOOO
[3:15] <Skeletoon> =P
[3:15] <BoomSniper> hahahahaha
[3:15] <Dragon_Tamer221> A ROLLERCOATER
[3:15] <cwp_aus> YOU SHALL NOT TOMB! me...
[3:15] <Go_Gabba_Gabba1> u go do dat
[3:15] <BoomSniper> it donwe
[3:15] <Dragon_Tamer221> I g2g
[3:15] <Dragon_Tamer221> baii
[3:15] <BoomSniper> mwahahahahahhaaaaaaaaaaaaa
[3:15] <Skeletoon> cya
[3:15] <icedragon_X> 8
[3:15] <Go_Gabba_Gabba1> D: baiis
[3:15] <cwp_aus> Sigh, two days in a row
[3:15] <Dragon_Tamer221> Tlk on kik gabba
[3:15] <Go_Gabba_Gabba1> kays
[3:16] <BoomSniper> welp you too easy
[3:16] <Dragon_Tamer221> skele
[3:16] <Go_Gabba_Gabba1> bai
[3:16] <Skeletoon> o.o
[3:16] <Dragon_Tamer221> do u have kik?
[3:16] <Skeletoon> nop
[3:16] <Dragon_Tamer221> kk
[3:16] <Go_Gabba_Gabba1> D:
[3:16] <Dragon_Tamer221> baii
[3:16] <Skeletoon> cya
[3:16] <icedragon_X> 8
[3:16] <Dragon_Tamer221> ill be on asap tomoz
[3:16] <Go_Gabba_Gabba1> baiis
[3:16] <cwp_aus> welp
[3:16] <cwp_aus> I gtg aswell
[3:16] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[3:16] <cwp_aus> seyas
[3:16] <Go_Gabba_Gabba1> baiis
[3:16] <Skeletoon> cya cwp
[3:16] <BoomSniper> yea same here
[3:16] <icedragon_X> 8
[3:16] <BoomSniper> bye all
[3:16] <Skeletoon> cya boom
[3:16] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) Quit (§ecwp_aus§e left the game.)
[3:16] <icedragon_X> 8
[3:16] <Go_Gabba_Gabba1> baiiiis
[3:16] * BoomSniper (BoomSniper@BoomSniper) Quit (§eBoomSniper left the game.)
[3:17] <Skeletoon> icedragon what's the 8 for
[3:17] <Go_Gabba_Gabba1> jeez everyones leaving
[3:17] <icedragon_X> 8 = bye
[3:17] <Go_Gabba_Gabba1> ?
[3:17] <icedragon_X> when u say 8 in chinese it sounds like bye
[3:17] <Skeletoon> ah
[3:17] <Skeletoon> Xd
[3:17] <Skeletoon> XD
[3:18] <icedragon_X> O_O i cant believe im nearly out of iron
[3:18] <Skeletoon> o.o
[3:19] <Go_Gabba_Gabba1> WOAH
[3:19] <icedragon_X> ?
[3:19] <Go_Gabba_Gabba1> dat scared me
[3:19] <Skeletoon> XD
[3:19] <Skeletoon> jetpack lol
[3:19] <Go_Gabba_Gabba1> stahp scaring meh skele xD
[3:19] <Skeletoon> "I am a monster, gtrrrrrrrrrererawedwdfgkmladjaw"
[3:20] <icedragon_X> EMERALD!!! :D
[3:20] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[3:20] <Skeletoon> dem emeralds
[3:20] <Go_Gabba_Gabba1> doe
[3:20] <icedragon_X> xD
[3:21] <Go_Gabba_Gabba1> ergg building xD
[3:21] <icedragon_X> GOLD :0
[3:21] <Skeletoon> no iron >
[3:21] <Go_Gabba_Gabba1> :D
[3:21] <Skeletoon> ?
[3:22] <icedragon_X> ... yah, everything except iron ;-;
[3:22] <Skeletoon> =P
[3:22] <Skeletoon> u always find what u dont need, and never find what u need
[3:22] <icedragon_X> ^true
[3:23] <Skeletoon> i g2g too =( got uni tomoz
[3:23] <Go_Gabba_Gabba1> D:
[3:23] <icedragon_X> 8
[3:23] <Skeletoon> cyas =D
[3:23] <Go_Gabba_Gabba1> BAII :(
[3:23] <Skeletoon> 8 to u too icedragon XD
[3:23] * Skeletoon (Skeletoon@Skeletoon) Quit (§eSkeletoon left the game.)
[3:23] <icedragon_X> :P
[3:23] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[3:24] <Go_Gabba_Gabba1> ahh welp i g2g aswell baiis
[3:24] <icedragon_X> 8
[3:25] <icedragon_X> i hav to go sonn anyways :I
[3:25] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[3:25] <Go_Gabba_Gabba1> 8 to u too :P
[3:25] <Go_Gabba_Gabba1> baiis
[3:25] <icedragon_X> :3
[3:25] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) Quit (§eGo_Gabba_Gabba1 left the game.)
[3:27] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) has joined #main
[3:27] <icedragon_X> hi
[3:27] <Manalishi> Howdy
[3:29] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) Quit (§eManalishi left the game.)
[3:44] * icedragon_X (icedragon_X@icedragon_X) Quit (§eicedragon_X left the game.)
[14:40] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[14:44] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[15:23] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) has joined #main
[15:23] <dogwateroz> hello world
[15:41] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) Quit (§edogwateroz left the game.)
[16:07] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) has joined #main
[16:13] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) Quit (§edogwateroz left the game.)
[16:24] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) has joined #main
[16:29] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[20:29] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) has joined #main
[20:31] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[20:31] <Go_Gabba_Gabba1> hey
[20:31] <Dragon_Tamer221> Heyyy
[20:31] <Dragon_Tamer221> Where r u???
[20:32] <Go_Gabba_Gabba1> here
[20:32] <Dragon_Tamer221> 2
[20:32] <Dragon_Tamer221> Oh hey
[20:32] <Go_Gabba_Gabba1> :P
[20:32] <Go_Gabba_Gabba1> HI Peppy
[20:32] <Dragon_Tamer221> Wat
[20:33] <Dragon_Tamer221> Soz i said 2
[20:33] <Go_Gabba_Gabba1> FABULOUS
[20:33] <Dragon_Tamer221> FABOULOUS
[20:33] <Dragon_Tamer221> Oh lol
[20:33] * benchka (benchka@benchka) has joined #main
[20:33] <Go_Gabba_Gabba1> hulloo
[20:33] <benchka> Hey
[20:34] <Dragon_Tamer221> Hey
[20:34] <Dragon_Tamer221> Wd
[20:34] <benchka> Im lazy :I
[20:34] <Go_Gabba_Gabba1> xD
[20:34] <Dragon_Tamer221> Me too
[20:34] <Dragon_Tamer221> Right gab?
[20:34] <benchka> only bc im tired
[20:35] <benchka> I went to a concert last night
[20:35] <Go_Gabba_Gabba1> im sick of school...
[20:35] <Dragon_Tamer221> Me too i hate school i lost my mp3 player today!!
[20:35] <Go_Gabba_Gabba1> D:
[20:35] <Dragon_Tamer221> Ikr
[20:35] <benchka> I went To see macklemore and ryan lewis B)
[20:35] <Dragon_Tamer221> :OOOOOOOOOOOOOOOOO
[20:36] <Go_Gabba_Gabba1> DDDDDDDDD:
[20:36] <benchka> Yes
[20:36] <Dragon_Tamer221> AWESOME
[20:36] <Go_Gabba_Gabba1> MADD
[20:36] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) has joined #main
[20:36] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[20:36] <PsychoBone> hello
[20:36] <benchka> He played in my home town last night.
[20:36] <benchka> XD
[20:36] <benchka> What Year was this?
[20:37] <benchka> would've been 2009
[20:37] <Dragon_Tamer221> Ik how how is doin tat cuz i have a server
[20:37] <benchka> because he was in rehab in 2008
[20:37] <benchka> He's been clean ever since
[20:37] <benchka> and hardly ever drinks
[20:37] <Dragon_Tamer221> Wow u cant see my redstone
[20:37] <Dragon_Tamer221> :(
[20:38] <Dragon_Tamer221> As much as i thought
[20:38] <benchka> hmm
[20:38] <Dragon_Tamer221> I have twitter
[20:38] <Dragon_Tamer221> But i dont go on there
[20:39] <Dragon_Tamer221> Cuz itz boring
[20:39] <benchka> Peppy, do you trust me enough to become Trusted on Creative?
[20:39] <Go_Gabba_Gabba1> night !
[20:39] <Dragon_Tamer221> Goodnight have a FABULOUS night!!
[20:39] <benchka> :D
[20:39] <benchka> Just need 3 more votes
[20:39] <Dragon_Tamer221> 4 Wat
[20:40] <benchka> I think they're still
[20:40] <benchka> Not 100% Sure
[20:42] <benchka> *I wake up every Evening, with a big smile of my face*
[20:42] <benchka> *Never feels out of place!*
[20:44] <Dragon_Tamer221> Gabba r u on creativee
[20:44] <Go_Gabba_Gabba1> ye
[20:44] * benchka (benchka@benchka) Quit (§ebenchka left the game.)
[20:45] <Dragon_Tamer221> Can u help me
[20:45] <Go_Gabba_Gabba1> with wot
[20:45] <Dragon_Tamer221> Wat im doin
[20:45] <Go_Gabba_Gabba1> im building doe
[20:45] <Dragon_Tamer221> Wen u see it u will know wat to do
[20:45] <Dragon_Tamer221> oh ok :(
[20:45] <Go_Gabba_Gabba1> after
[20:53] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[20:54] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[20:54] <Go_Gabba_Gabba1> wb
[20:54] <Dragon_Tamer221> am i near a lagg machine???
[20:54] <Go_Gabba_Gabba1> ?
[20:55] <Dragon_Tamer221> wtf...
[20:56] <Dragon_Tamer221> brb
[20:56] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[20:57] <Go_Gabba_Gabba1> k
[20:57] <Go_Gabba_Gabba1> ergg is it like forever night jeea
[20:58] <Go_Gabba_Gabba1> jeez*
[21:02] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) Quit (§eGo_Gabba_Gabba1 left the game.)
[21:19] * Smiley864 (Smiley864@Smiley864) has joined #main
[21:19] <Smiley864> Hey
[21:28] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) has joined #main
[21:28] <Ownenator2011> hello
[21:28] <Ownenator2011> ooh yay im Bane again
[21:28] <Ownenator2011> and trusted
[21:28] <Ownenator2011> aww
[21:28] <Ownenator2011> also I can do //set
[21:28] <Ownenator2011> whcih is good
[21:29] <Smiley864> Hulooo
[21:29] <Smiley864> i was afk D:
[21:30] <PsychoBone> hello guys :D
[21:30] <Smiley864> Heyy
[21:30] <Smiley864> have you built anything in creative yet?
[21:30] <Smiley864> Psych
[21:31] <Smiley864> . . .
[21:31] <Ownenator2011> oh well
[21:31] <Ownenator2011> at least it is kind of useful
[21:31] <Ownenator2011> I cant //set wooden planks on the top half of a block
[21:32] <Ownenator2011> slabs*
[21:32] <Ownenator2011> brb'
[21:32] <Ownenator2011> well
[21:32] <Ownenator2011> g2g
[21:32] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) Quit (§eOwnenator2011 left the game.)
[21:32] <Smiley864> D
[21:32] <Smiley864> :
[21:32] <Smiley864> THERES NO ONE TO TALK TOO
[21:32] <PsychoBone> :o
[21:33] <Smiley864> :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
[21:33] <Smiley864> PSST
[21:33] <PsychoBone> loo
[21:33] <Smiley864> HAVE YOU BEEN ON CREATIVE SERVER?
[21:33] <Smiley864> caps
[21:33] <PsychoBone> ye
[21:33] <Smiley864> yayz
[21:34] <Smiley864> NUUUUUUUUUUUUUU
[21:34] <Smiley864> the head
[21:34] <PsychoBone> lol
[21:34] <Smiley864> :d
[21:34] <PsychoBone> nice pig
[21:34] <Smiley864> ;E
[21:34] <Smiley864> :D*
[21:35] <Smiley864> lol i got best skin on the previous lomgies xD
[21:35] <PsychoBone> haha
[21:35] <Smiley864> pig good LD
[21:35] <Smiley864> :D*
[21:36] <Smiley864> so..
[21:36] <Smiley864> what r u making/.
[21:36] <Smiley864> ?*
[21:36] <PsychoBone> just some rail tracks
[21:36] <Smiley864> ooooh
[21:39] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) has joined #main
[21:39] <Smiley864> halo
[21:39] <Dragon_Tamer221> Heyy
[21:40] <Smiley864> Gabba's friend?
[21:40] <Dragon_Tamer221> Yep
[21:40] <Smiley864> HAHAHAHAHA im so creepy
[21:40] <Smiley864> just joking
[21:40] <Smiley864> I BET
[21:40] <Smiley864> i can guess your name
[21:40] <Smiley864> let me just check
[21:40] <Dragon_Tamer221> ??
[21:40] <Smiley864> WAIT
[21:41] <Smiley864> nvm
[21:41] <Smiley864> does it start with n?
[21:41] <Smiley864> xD
[21:41] <Smiley864> Gabba talks to me a lot so yeah
[21:41] <Dragon_Tamer221> No lol just call me JBear or j
[21:41] <Smiley864> IM NOT CREEPY
[21:42] <Smiley864> oh
[21:42] <Smiley864> i was like
[21:42] <Smiley864> not that far
[21:42] <Dragon_Tamer221> Lol
[21:42] <Smiley864> you guys build really cute stuff
[21:42] <Smiley864> wait
[21:42] <Smiley864> NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[21:42] <Smiley864> IM MEMBER
[21:42] <Dragon_Tamer221> Wat
[21:42] <Smiley864> D':
[21:43] <Smiley864> i built similar stuff
[21:44] <Dragon_Tamer221> Dont ask me wat i am buildin cuz i have no idea
[21:44] <Smiley864> you moved xD
[21:44] <Smiley864> you moved xD
[21:44] <Smiley864> whoops
[21:44] <Smiley864> its half snowing half
[21:44] <Smiley864> raining here
[21:44] <Dragon_Tamer221> lol
[21:44] <Smiley864> wait
[21:45] <Smiley864> this is under it
[21:45] <Dragon_Tamer221> skeleton!!
[21:45] <Smiley864> where are you ._.
[21:45] <Smiley864> yeah i gave up on this place
[21:46] <Dragon_Tamer221> Where do u get all the wool!??!
[21:46] <Smiley864> sheep
[21:46] <Dragon_Tamer221> and tha sheep
[21:46] <Smiley864> see
[21:46] <Dragon_Tamer221> zombie
[21:46] <Smiley864> i
[21:46] <Smiley864> took 2 up here
[21:46] <Smiley864> and breeede them
[21:46] <Smiley864> which took forever to get up here tho
[21:46] <Smiley864> them peppy came and killed them all
[21:46] <Smiley864> and spawned 100000000000
[21:47] <Dragon_Tamer221> Wow tatz alot
[21:47] <Smiley864> xD
[21:47] <Smiley864> psssst
[21:47] <Smiley864> over here
[21:47] <Dragon_Tamer221> wat
[21:48] <Smiley864> did u jump
[21:48] <Dragon_Tamer221> no
[21:48] <Dragon_Tamer221> i have 3 heartz
[21:48] <Smiley864> doo eet
[21:48] <Smiley864> oh
[21:48] <Smiley864> eeat
[21:48] <Dragon_Tamer221> i just did
[21:48] <Smiley864> aualy
[21:48] <Smiley864> no fall damage its water
[21:49] <Dragon_Tamer221> brb
[21:50] <Dragon_Tamer221> I think i have been here before
[21:50] <Smiley864> reallly?
[21:50] <Dragon_Tamer221> yep
[21:50] <Smiley864> who teled you here
[21:50] <Dragon_Tamer221> wait hold on
[21:51] <Dragon_Tamer221> yea i have definantly ben here
[21:51] <Dragon_Tamer221> been
[21:51] <Smiley864> cool
[21:51] <Smiley864> its our town
[21:51] <Smiley864> giz hj coz and mine
[21:52] <Smiley864> wtf
[21:52] * ISAACADAM (ISAACADAM@ISAACADAM) has joined #main
[21:52] <Smiley864> AHHH
[21:52] <Smiley864> WELCOME
[21:52] <Dragon_Tamer221> OMFG stop the rain
[21:52] <Smiley864> HAI
[21:53] <Smiley864> do u talk much?
[21:53] <Dragon_Tamer221> oh hay new kid!!
[21:53] <Smiley864> dont be sky TT_TT
[21:53] <Smiley864> shy*
[21:53] <ISAACADAM> shy
[21:53] <Smiley864> HAIIIIIIIIIIIIIIIIIII
[21:54] <Dragon_Tamer221> Heyyy
[21:54] <Smiley864> have you read the rules yet?
[21:54] <Dragon_Tamer221> do /rules
[21:54] <Smiley864> uh
[21:54] <Smiley864> carrot?
[21:54] <Dragon_Tamer221> wat
[21:54] <Smiley864> just
[21:54] <Smiley864> following her
[21:54] <Dragon_Tamer221> wat??
[21:55] <Smiley864> .
[21:55] <Smiley864> you cant really do anything until you do the test D:
[21:55] <Smiley864> wow
[21:55] <Smiley864> wth
[21:55] <Dragon_Tamer221> yea
[21:55] * ISAACADAM (ISAACADAM@ISAACADAM) Quit (§eISAACADAM left the game.)
[21:55] <Smiley864> dont need to kill me
[21:56] <Smiley864> I WAS JUST TRYING TO BE FRIENDLY D':
[21:56] <Dragon_Tamer221> God he is mean
[21:56] <Smiley864> its
[21:56] <Smiley864> a girl
[21:56] <Smiley864> i saw her skin
[21:56] <Dragon_Tamer221> *sigh* i want another gun
[21:56] <Smiley864> lol
[21:56] <Smiley864> i have
[21:56] <Smiley864> like
[21:56] <Smiley864> 50
[21:56] <Smiley864> you have have some it u want
[21:57] <Dragon_Tamer221> Ooooo thx
[21:57] <Dragon_Tamer221> have u got the riffle??
[21:57] <Smiley864> i get the for free
[21:58] <Smiley864> follow me
[21:58] <Smiley864> this one is crap
[21:59] <Smiley864> uhg i dont want theese look
[21:59] <Smiley864> lol*\
[21:59] <Smiley864> wait follow me again
[22:00] <Smiley864> o get lost
[22:00] <Smiley864> lol
[22:00] <Smiley864> ah bull crap
[22:00] <Smiley864> take some
[22:00] <Dragon_Tamer221> Do u have the rifle??
[22:00] <Smiley864> crap of mine
[22:01] <Smiley864> i have no idea where it is
[22:01] <Smiley864> what does it do?
[22:01] <Smiley864> this?
[22:01] <Dragon_Tamer221> I cant remember
[22:01] <Dragon_Tamer221> oww
[22:01] <Smiley864> take that one
[22:01] <Smiley864> its good
[22:01] <Dragon_Tamer221> show me ill see
[22:01] <Smiley864> just
[22:02] <Smiley864> left clock
[22:02] <Smiley864> and shitft
[22:02] <Dragon_Tamer221> yea tats it
[22:02] <Smiley864> right click to woom in
[22:02] * ryan1998xoxo (ryan1998xoxo@ryan1998xoxo) has joined #main
[22:02] <Smiley864> im on the 001 army so i get theese stuff c:
[22:02] <Dragon_Tamer221> WELCOME
[22:02] <Smiley864> i remember you!
[22:02] <Smiley864> YOU WERE
[22:02] <Smiley864> A MODERATOR
[22:02] <Smiley864> im so creepy :c
[22:02] <ryan1998xoxo> Yep
[22:02] <Dragon_Tamer221> look
[22:03] <ryan1998xoxo> I was a mod longer than a year and a half
[22:03] <Smiley864> and you were my cousin (padmay_)'s friend or something
[22:03] <Smiley864> lol i know..
[22:03] <Smiley864> i saw the tread xD when you got demoted :/
[22:03] <ryan1998xoxo> If I had kept playing this would be my fifth year
[22:04] <ryan1998xoxo> Hj still plays
[22:05] <Smiley864> HJ :D?!
[22:05] <Smiley864> lol
[22:05] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) has joined #main
[22:05] <Ownenator2011> hello
[22:05] <Smiley864> we skype call everyday but
[22:05] <ryan1998xoxo> hjmk
[22:05] <Smiley864> Hai
[22:06] <Dragon_Tamer221> Heyyy
[22:06] <ryan1998xoxo> Hey Ownene
[22:06] <ryan1998xoxo> too many e's
[22:06] <Ownenator2011> hey ryan
[22:06] <Ownenator2011> could be worse
[22:06] <ryan1998xoxo> AHH
[22:06] <Ownenator2011> Ownenenenenenenenennator
[22:06] <ryan1998xoxo> The enderman is stalking me
[22:06] <Ownenator2011> dun dun duun
[22:06] <Smiley864> Hj
[22:06] <Smiley864> is deadd
[22:09] <Smiley864> g2g bai
[22:09] * Smiley864 (Smiley864@Smiley864) Quit (§eSmiley864 left the game.)
[22:09] <Ownenator2011> cya
[22:09] <Ownenator2011> damn it
[22:09] <Ownenator2011> :p
[22:09] <Dragon_Tamer221> Baii
[22:09] <Ownenator2011> now that I have //set
[22:09] <ryan1998xoxo> Well ten DON'T let us say bye
[22:09] <Ownenator2011> I will be doing an ownen a lot :P
[22:09] <ryan1998xoxo> Then*
[22:09] <Ownenator2011> so ignore me if I randomly say things twice
[22:10] <ryan1998xoxo> can I build in the lake next to spawn
[22:10] <Ownenator2011> I dont know if anyone owns that bit
[22:11] <ryan1998xoxo> I see no houses
[22:11] <Ownenator2011> I guess you could
[22:11] <Ownenator2011> like I said I dont know if any town owns parts of it but I dont think so
[22:12] <ryan1998xoxo> Mr mod do you know
[22:12] <Ownenator2011> you are free to biuld in Ownerslavia :)
[22:12] <Ownenator2011> build*
[22:13] <ryan1998xoxo> Most of the towns I have seen are owned by older players I think
[22:13] <Ownenator2011> yeah. I always make a town but they never do well
[22:13] <Ownenator2011> 3 people if im lucky :P
[22:13] <Ownenator2011> only me who ever is active though :P
[22:13] <Ownenator2011> who is ever*
[22:13] <Ownenator2011> grammar/10
[22:14] <ryan1998xoxo> 75/10 would let teach children
[22:14] <Ownenator2011> yay
[22:14] <Ownenator2011> Mr. Ownen the English teacher
[22:14] <Ownenator2011> why am I the only one with a title?
[22:14] <ryan1998xoxo> Ownen your vowels nouns and prepositions
[22:14] <Ownenator2011> I feel left out, of not having something
[22:15] <Ownenator2011> its like the opposite of being left out
[22:15] <Ownenator2011> left.. in?
[22:15] <ryan1998xoxo> Probably
[22:15] <ryan1998xoxo> If peppy sees me he might give me angry farmer
[22:15] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) has joined #main
[22:15] * T_nigs1 (T_nigs1@T_nigs1) Quit (§eT_nigs1 left the game.)
[22:16] <Ownenator2011> h
[22:16] <Ownenator2011> lolwut
[22:16] <Ownenator2011> I didnt say h
[22:16] <Dragon_Tamer221> Ummmm hi
[22:16] <ryan1998xoxo> I think nigs is avoiding me
[22:16] <Ownenator2011> or maybe I did
[22:16] <Ownenator2011> *logs in* "oh no, ryan" *logs out*
[22:16] <ryan1998xoxo> I did temp ban him once I think
[22:16] <Ownenator2011> lol ive been temp banned like 5 times
[22:16] <Ownenator2011> in the space of a month
[22:16] <Ownenator2011> all by rob
[22:19] <Ownenator2011> yes
[22:19] <Ownenator2011> finally
[22:19] <Ownenator2011> I finished placing like 230947093274502 dark oak slabs by hand
[22:22] <Dragon_Tamer221> Who haz 2 skeleton headz and a spider head??
[22:22] <Ownenator2011> I may
[22:22] <Dragon_Tamer221> Can u look plz?
[22:22] <Ownenator2011> 1 sec
[22:23] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) Quit (§eOwnenator2011 left the game.)
[22:23] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) has joined #main
[22:23] <Ownenator2011> oops
[22:23] <Ownenator2011> I have 2 spider heads and like 20 skele heads
[22:24] <Ownenator2011> also suddenly donator
[22:24] <Dragon_Tamer221> Lol
[22:24] <Ownenator2011> how much did you want?
[22:24] <Dragon_Tamer221> 2 skeleton headz and a spider head
[22:25] <Dragon_Tamer221> Thx
[22:25] <Dragon_Tamer221> Brb
[22:25] <Ownenator2011> this used to be my house :p
[22:25] <Ownenator2011> sold it to baivo for $100
[22:27] <Dragon_Tamer221> Kk im back and lol
[22:30] <ryan1998xoxo> Can I harvest randomly huge amounts of lily pads
[22:30] <Ownenator2011> idk
[22:30] <Ownenator2011> as long as they arent someones I dont see why not
[22:31] <Dragon_Tamer221> Anyone know where there are cows??
[22:31] <Dragon_Tamer221> I need leather
[22:32] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[22:34] <ryan1998xoxo> The market bit of spawn is really close thoug
[22:34] <Ownenator2011> brb
[22:34] <Dragon_Tamer221> Kk
[22:36] <Ownenator2011> and im back
[22:36] <Dragon_Tamer221> Kk
[22:36] <Ownenator2011> and im back
[22:36] <Ownenator2011> efak;fjkwks
[22:36] <Ownenator2011> did an ownen
[22:37] <ryan1998xoxo> Ownen can you help me?
[22:38] <Ownenator2011> with?
[22:38] <ryan1998xoxo> Zombies
[22:38] <Ownenator2011> killing them
[22:38] <Ownenator2011> ?
[22:38] <Dragon_Tamer221> Owen
[22:38] <Ownenator2011> I have nothing on me in survival
[22:38] <ryan1998xoxo> Yeah
[22:38] <Dragon_Tamer221> Owen
[22:38] <Dragon_Tamer221> Can u help me
[22:38] <Ownenator2011> yeS?
[22:38] <Dragon_Tamer221> do u have leather??
[22:39] <Ownenator2011> nope
[22:39] <Ownenator2011> sorry
[22:39] <Dragon_Tamer221> kk :(
[22:41] <Ownenator2011> did these spawn this way?
[22:41] <ryan1998xoxo> No
[22:42] <Ownenator2011> §ffus ro dah
[22:42] <Ownenator2011> that was fun
[22:42] <Ownenator2011> §ffus ro dah
[22:42] <Ownenator2011> aww
[22:43] <ryan1998xoxo> The servers have never let me fus ro dah
[22:43] <Ownenator2011> its a donator thing
[22:43] <ryan1998xoxo> I did donate still wouldn't let me
[22:43] <Ownenator2011> hmm
[22:43] <Ownenator2011> when did you donate?
[22:44] <ryan1998xoxo> It was a long time ago just after the fusroh dah thing had started
[22:44] <Ownenator2011> hmm
[22:44] <Ownenator2011> I dont know
[22:44] <Ownenator2011> §fLOK VAH KOOR
[22:44] <Ownenator2011> aww
[22:44] <Ownenator2011> §flok vah koor
[22:44] <Ownenator2011> wut
[22:45] <ryan1998xoxo> Oh no
[22:45] <Ownenator2011> it said I could
[22:45] <Ownenator2011> lies
[22:45] <ryan1998xoxo> Ownens nerd dreams have been crushed
[22:45] <Ownenator2011> :((((
[22:45] <Ownenator2011> §flok vah koor
[22:45] <Ownenator2011> why???
[22:49] <Ownenator2011> now
[22:49] <Ownenator2011> I must go
[22:49] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) Quit (§eOwnenator2011 left the game.)
[22:50] <Dragon_Tamer221> Baii
[22:54] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) has joined #main
[22:54] <Dragon_Tamer221> HEYY GABBA
[22:54] <Go_Gabba_Gabba1> hiya
[22:54] <Dragon_Tamer221> Tp i wanna show u somethin
[22:54] <Dragon_Tamer221> Oh and im in survival
[22:55] <Dragon_Tamer221> wait brb
[22:55] <Dragon_Tamer221> kk back
[22:57] <Dragon_Tamer221> Tp gabba
[22:57] <Go_Gabba_Gabba1> y
[22:57] <Dragon_Tamer221> cuz
[22:57] <Dragon_Tamer221> Plz
[22:58] <Go_Gabba_Gabba1> trying to build here
[22:58] <Dragon_Tamer221> And im trying to show u something here
[22:59] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[22:59] <Go_Gabba_Gabba1> HII
[23:00] <Dragon_Tamer221> Heyy
[23:00] <Baivo> Gab! Jbear! Perfect!
[23:00] <Dragon_Tamer221> Umm ok then
[23:00] <Baivo> I need testers for my new server, any chane you could help me?
[23:00] <Go_Gabba_Gabba1> sure
[23:00] <Dragon_Tamer221> YEP
[23:01] <Baivo> arcanscythia.mcpro.co
[23:01] <Baivo> With the dots...
[23:01] <Baivo> Oh, it worked
[23:01] <Baivo> lol
[23:01] <Baivo> Come on, I'll meet you there
[23:01] <Go_Gabba_Gabba1> ok!
[23:01] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[23:01] * Go_Gabba_Gabba1 (Go_Gabba_Gabba1@Go_Gabba_Gabba1) Quit (§eGo_Gabba_Gabba1 left the game.)
[23:01] * Dragon_Tamer221 (Dragon_Tamer221@Dragon_Tamer221) Quit (§eDragon_Tamer221 left the game.)
[23:22] * Hyperaxe1 (Hyperaxe1@Hyperaxe1) has joined #main
[23:22] <Hyperaxe1> yes
[23:22] <Hyperaxe1> hello
[23:24] <ryan1998xoxo> I need to make a farm
[23:24] <Hyperaxe1> yes
[23:24] <ryan1998xoxo> And be angry about it
[23:24] <Hyperaxe1> yes
[23:28] <ryan1998xoxo> Happy womb expultion day mr sheep
[23:28] <Hyperaxe1> oh
[23:33] <ryan1998xoxo> Uh
[23:33] <Hyperaxe1> yes
[23:33] <ryan1998xoxo> Fixed it
[23:33] <ryan1998xoxo> dw
[23:33] <Hyperaxe1> ok
[23:33] <Hyperaxe1> I'm worrying
[23:34] <Hyperaxe1> :S
[23:34] <ryan1998xoxo> It wasn't like grief or anything
[23:34] <Hyperaxe1> :O
[23:35] <ryan1998xoxo> did that make you worry more or less?
[23:35] <Hyperaxe1> about 23.45% more
[23:36] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[23:36] <Hyperaxe1> cwp
[23:36] <Hyperaxe1> hello
[23:36] <cwp_aus> hi!
[23:37] <cwp_aus> The green smade my day today
[23:37] <cwp_aus> greens*
[23:37] <Hyperaxe1> did they say
[23:37] <ryan1998xoxo> hi
[23:37] <Hyperaxe1> 'screw you tony abbott'
[23:37] <cwp_aus> essentially hyper
[23:37] <Hyperaxe1> awesome
[23:37] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) has joined #main
[23:37] <cwp_aus> Here, i'll link the video
[23:37] <Ownenator2011> hello
[23:37] <Hyperaxe1> oh an ownen
[23:37] <cwp_aus> hi ownen
[23:38] <Ownenator2011> im bane!
[23:38] <Ownenator2011> but no donator :(
[23:38] <Hyperaxe1> ye
[23:38] <Hyperaxe1> ok
[23:38] <cwp_aus> http://www.youtube.com/watch?v=dtqrfiEV8Gs
[23:39] <Hyperaxe1> finally
[23:39] <Ownenator2011> cwp u need to do my citadel in the next builds video
[23:39] <Hyperaxe1> they fixed links
[23:39] <ryan1998xoxo> I know why rob and weavy were demoted but why was gale banned
[23:39] <Hyperaxe1> massive griefing
[23:39] <Ownenator2011> Gale left and took spawn with him
[23:39] <Hyperaxe1> he
[23:39] <Hyperaxe1> demoted himself
[23:39] <Hyperaxe1> and then like
[23:39] <Hyperaxe1> kept his op powers
[23:39] <Hyperaxe1> and then mass griefed spawn
[23:40] <cwp_aus> as in
[23:40] <cwp_aus> Worldedit'd most of it awy
[23:40] <ryan1998xoxo> I see
[23:40] <cwp_aus> away*
[23:40] <ryan1998xoxo> Dammit gale
[23:40] <cwp_aus> pssshhh, hyper, have you watched it yet?
[23:40] <Hyperaxe1> watching it now
[23:40] <Hyperaxe1> and ye
[23:41] <ryan1998xoxo> Now cwp has to be favorite admin
[23:41] <Hyperaxe1> dammit
[23:41] <cwp_aus> :I
[23:41] <cwp_aus> God I lvoe this video
[23:41] <cwp_aus> love*
[23:42] <ryan1998xoxo> The greens are crazier than tony you do know that right?
[23:42] <Hyperaxe1> ..
[23:42] <Hyperaxe1> nop
[23:42] <cwp_aus> hardly
[23:42] <Hyperaxe1> tony abbott is pretty bad
[23:42] * Ownenator2011 (Ownenator2011@Ownenator2011) Quit (§eOwnenator2011 left the game.)
[23:42] <cwp_aus> crazy, no
[23:42] <cwp_aus> logical, yes
[23:42] <cwp_aus> actually give a shit about the country, yes
[23:42] <cwp_aus> aren't money whores, yes
[23:43] <cwp_aus> need I continue? ;)
[23:43] <ryan1998xoxo> The greens wanted to stop breeding of endagered species because it means they would be not
[23:43] <ryan1998xoxo> endangered anymore
[23:43] <cwp_aus> uhuh
[23:43] <ryan1998xoxo> They actually did that
[23:43] <Hyperaxe1> tony abbott wants to dump sediment on the great barrier reef
[23:43] <Hyperaxe1> and wants to sell our rights to multinational conglomerates
[23:43] <Hyperaxe1> soooo
[23:44] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) has joined #main
[23:44] <PsychoBone> hello
[23:44] <Hyperaxe1> hello
[23:44] <ryan1998xoxo> Tony will be kicked out of the party as soon as his term is over
[23:44] <ryan1998xoxo> Those are not the veiws of his party just the man himself
[23:44] <Hyperaxe1> well
[23:44] <Hyperaxe1> he's
[23:44] <Hyperaxe1> going with those
[23:45] <ryan1998xoxo> If you actually did your research his party is less crazy than the greens
[23:45] <ryan1998xoxo> Tony was just a really bad choice
[23:45] <Hyperaxe1> most of the liberal party people are bad
[23:45] <Hyperaxe1> or annoying
[23:45] <Hyperaxe1> or both
[23:46] <ryan1998xoxo> you know like thelast 3 presidents america has decided to vote into office twice
[23:47] <ryan1998xoxo> I got wood just to get the achievement
[23:47] <ryan1998xoxo> then put it back
[23:49] <Hyperaxe1> ok
[23:50] <ryan1998xoxo> Oh god
[23:50] <ryan1998xoxo> Ejano is an admin
[23:50] <Hyperaxe1> ye
[23:50] <Hyperaxe1> why
[23:50] <ryan1998xoxo> Cause her skin scares me
[23:50] <Hyperaxe1> oh
[23:51] <Hyperaxe1> ooooooook
[23:51] * Hyperaxe1 (Hyperaxe1@Hyperaxe1) Quit (§eHyperaxe1 left the game.)
[23:51] <ryan1998xoxo> You thought I was gonna be disrespectable! Bad hyper.
[23:53] <cwp_aus> back
[23:53] <ryan1998xoxo> Hyper so naughty
[23:53] <ryan1998xoxo> *tisks*
[23:55] <ryan1998xoxo> so cwp what are you doing?
[23:55] <cwp_aus> at that moment
[23:55] <cwp_aus> flying around my castle
[23:56] <ryan1998xoxo> How do you go to the creative server
[23:56] <cwp_aus> the is a portal at spawn
[23:57] <cwp_aus> use /spawn and i'll show you
[23:57] <ryan1998xoxo> Or I can do that
[23:57] <cwp_aus> that works
[23:57] <cwp_aus> xD
[23:57] <cwp_aus> boop
[23:58] <ryan1998xoxo> What is this
[23:58] <ryan1998xoxo> Thanks
[23:58] <cwp_aus> the signature floor
[23:59] <cwp_aus> let me check if you have retained your staff rank ryan
[23:59] <cwp_aus> one sec

These logs were automatically created by TuxBot on Laws of Minecraft using the Java IRC LogBot edited to be a plugin for TuxReminder.