#main IRC Log

Index

IRC Log for #main.2014-02-19

Timestamps are in GMT/BST.

[0:10] <wolfpack340> You know where any lava is?
[0:17] * wolfpack340 (wolfpack340@wolfpack340) Quit (§ewolfpack340 left the game.)
[0:17] * wolfpack340 (wolfpack340@wolfpack340) has joined #main
[0:17] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[0:17] <cwp_aus> hi
[0:17] <wolfpack340> Hey cwp
[0:17] <PsychoBone> hello
[0:18] <cwp_aus> how are ye both?
[0:18] <wolfpack340> Alright
[0:22] <cwp_aus> So, what are we up to?
[0:23] * wolfpack340 (wolfpack340@wolfpack340) Quit (§ewolfpack340 left the game.)
[0:23] <cwp_aus> bye, :/
[0:23] * wolfpack340 (wolfpack340@wolfpack340) has joined #main
[0:23] <cwp_aus> wb
[0:23] <PsychoBone> haha lol
[0:23] <cwp_aus> :I
[0:23] <wolfpack340> Fanks
[0:23] <PsychoBone> making a shop takes forever
[0:24] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[0:24] <cwp_aus> hi lm
[0:24] <LittleMissGrill> hiii
[0:24] <wolfpack340> Hey LM
[0:27] <cwp_aus> Lol this civ game will be amusing
[0:27] <wolfpack340> My factory!
[0:27] <LittleMissGrill> i'm excitd
[0:27] <wolfpack340> The looks are done
[0:27] <wolfpack340> Now
[0:28] <cwp_aus> Most of us are new to civ, xD
[0:28] <wolfpack340> For the actually manufacturing.
[0:28] <cwp_aus> Mind you
[0:29] <cwp_aus> I have watched a fair amount of it on youtube
[0:29] <wolfpack340> There gunna be a Civ game?
[0:29] <cwp_aus> Ye
[0:29] <wolfpack340> owww
[0:29] <wolfpack340> Too bad i dont have Civ.
[0:29] <cwp_aus> ?
[0:29] <cwp_aus> Oh right
[0:29] <wolfpack340> Watched alot of it.
[0:29] <cwp_aus> How much is it on the humble bundle lm?
[0:30] <LittleMissGrill> idk
[0:30] <wolfpack340> Ima have a look
[0:30] <LittleMissGrill> peppy bought it for me ;o
[0:30] <wolfpack340> New humble bundle
[0:31] <wolfpack340> The Civ bundle is gone.
[0:31] <LittleMissGrill> :( lame
[0:31] <LittleMissGrill> §fFUS
[0:31] <cwp_aus> :O
[0:31] <wolfpack340> I was actually considering it.
[0:31] <LittleMissGrill> §fFUS RO DAH
[0:31] <LittleMissGrill> oh
[0:31] <LittleMissGrill> ;c
[0:31] <wolfpack340> But theres some indies n stuff
[0:31] <cwp_aus> Well, I picked it up and both expansions in EB-Games for $58
[0:32] <LittleMissGrill> D; i hope peppy didn't spend that much
[0:32] <wolfpack340> God damn
[0:32] <cwp_aus> I doubt it
[0:32] <wolfpack340> My factory is lookin' schmick.
[0:32] <LittleMissGrill> §fFUS RO DAH
[0:32] <cwp_aus> Humble bundles are usually more like $20
[0:32] <cwp_aus> :OOO
[0:32] <LittleMissGrill> D;
[0:32] <LittleMissGrill> sorry cwp!!
[0:32] <cwp_aus> ./ban littlemissgrill 4evar@!@!
[0:32] <cwp_aus> ;P
[0:32] <LittleMissGrill> ohkay D;
[0:33] <PsychoBone> thats illegal
[0:33] <LittleMissGrill> is it
[0:33] <PsychoBone> yes
[0:33] <cwp_aus> Wutt
[0:33] <LittleMissGrill> ;o
[0:33] <PsychoBone> you must stay forever
[0:33] <LittleMissGrill> cwp you broke the rules!!!@#
[0:33] <cwp_aus> Durnit@!!
[0:33] <LittleMissGrill> okay i stay 5eva n_n
[0:34] <PsychoBone> :)
[0:34] <LittleMissGrill> n.n
[0:35] <PsychoBone> who built this?
[0:35] <LittleMissGrill> cwp
[0:35] <cwp_aus> ?
[0:35] <cwp_aus> oh this, yes
[0:35] <LittleMissGrill> you built this n.n
[0:35] <PsychoBone> looks cool
[0:35] <LittleMissGrill> psych why are you still builder? :c
[0:35] <cwp_aus> Roman style fort
[0:35] <PsychoBone> what u mena?
[0:35] <PsychoBone> mean
[0:35] <LittleMissGrill> have you no built thing yet?
[0:35] <PsychoBone> ive been away for awhile
[0:36] <LittleMissGrill> it means you've been around well long enough to be advanced
[0:36] <cwp_aus> It legit has tents in it too, :P
[0:36] <LittleMissGrill> §ffUS RO
[0:36] <PsychoBone> ive built a shop over here
[0:36] <wolfpack340> I feel
[0:36] <cwp_aus> To this shop
[0:36] <wolfpack340> I will
[0:36] <wolfpack340> Never
[0:36] <wolfpack340> Not be advanced
[0:36] <LittleMissGrill> you could probs get trusted
[0:36] <wolfpack340> Probs
[0:36] <wolfpack340> I mean
[0:36] <LittleMissGrill> i trust you more than some people who recently got it >.>
[0:37] <PsychoBone> haha lol
[0:37] <wolfpack340> I've never been reported.
[0:37] <cwp_aus> Ooooh, it's changed
[0:37] <PsychoBone> it looks better now aye
[0:37] <cwp_aus> Aye
[0:37] <wolfpack340> Unless you count that one pillar i made in classic
[0:37] <wolfpack340> damn classic
[0:37] <PsychoBone> i did it cause i kept getting attacked by mobs lol
[0:37] <wolfpack340> Good times.
[0:38] * ejano (ejano@ejano) has joined #main
[0:38] <ejano> :D!
[0:38] <wolfpack340> Hey
[0:38] <ejano> Haai
[0:38] <PsychoBone> hello
[0:38] <wolfpack340> So, if i was to say try to get trusted.
[0:38] <wolfpack340> Do i need to app?
[0:38] <LittleMissGrill> not anymore!
[0:38] <cwp_aus> hi ej
[0:38] <wolfpack340> What do i need to know.
[0:38] <LittleMissGrill> now you need an admin person to think you're ready
[0:39] <PsychoBone> i feel like doing a build lol
[0:39] <LittleMissGrill> also congratulations psycho!
[0:39] <ejano> CONGRATS
[0:39] <ejano> gsduyhgdfu
[0:39] <ejano> :D!
[0:39] <PsychoBone> omg! YAY!
[0:39] <wolfpack340> Congratulations!
[0:39] <LittleMissGrill> :D
[0:39] <wolfpack340> Havea party
[0:39] <PsychoBone> rofl i didnt even ask for it :)
[0:39] <cwp_aus> Pssshhhh
[0:39] <LittleMissGrill> cwp and i probed
[0:39] <LittleMissGrill> and we mutually agreed it was epic
[0:39] <cwp_aus> Asking is over-rated
[0:39] <PsychoBone> lol
[0:39] <wolfpack340> Advanced is good
[0:39] <ejano> dat moment
[0:39] <ejano> you relise
[0:39] <PsychoBone> do i get any benefits for it?
[0:39] <wolfpack340> Ive been advanced for like a year.
[0:39] <ejano> realise*
[0:39] <wolfpack340> Good times
[0:40] <cwp_aus> brb
[0:40] <ejano> new home!
[0:40] <PsychoBone> i can have 2 homes?
[0:40] <ejano> yis
[0:40] <PsychoBone> hell yeh
[0:40] <LittleMissGrill> :
[0:40] <LittleMissGrill> :D
[0:40] <wolfpack340> Needle in the hay.
[0:40] <wolfpack340> Needle in the hay.
[0:40] <LittleMissGrill> bbl!
[0:40] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[0:41] <cwp_aus> dammit lm
[0:41] <wolfpack340> tisk'
[0:41] <wolfpack340> tisk'
[0:41] <cwp_aus> Y u leave before I could say something -.-
[0:42] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) has joined #main
[0:42] <ejano> hey
[0:42] <PsychoBone> help 4
[0:42] <PsychoBone> woops
[0:43] <PsychoBone> love you all :)
[0:43] <ejano> :p
[0:43] <Manalishi> lol
[0:44] <PsychoBone> how do i delete a home?
[0:44] <ejano> ./delhome
[0:44] <ejano> then name
[0:44] <cwp_aus> ^
[0:44] <PsychoBone> oh ok thanks :)
[0:44] <wolfpack340> Queen
[0:45] <wolfpack340> Mamaaaaaaaa ooooooooooiii
[0:46] <ejano> Mammaia
[0:46] <ejano> mamamia*
[0:46] <ejano> >.<
[0:47] <cwp_aus> ?
[0:48] <ejano> meep
[0:49] <ejano> so how is everyoone
[0:52] <ejano> :OO
[0:54] <cwp_aus> ?
[0:54] <ejano> pst
[0:54] <ejano> i c u
[0:54] <cwp_aus> Pssstt, I know
[0:54] <ejano> can you
[0:54] <ejano> see my name
[0:54] <cwp_aus> no
[0:55] <ejano> :I
[0:55] <ejano> :I
[0:55] <ejano> :O*
[0:55] <cwp_aus> A shame you can't see what you are
[0:55] <ejano> that is cooo
[0:55] <ejano> l
[0:55] <ejano> i'll show u
[0:55] <cwp_aus> lol
[0:56] <ejano> what does this look like c:
[0:56] <cwp_aus> A bat
[0:56] <ejano> where am I floating
[0:56] * Manalishi was kicked from #main by Server
[0:56] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) Quit (§eManalishi left the game.)
[0:56] <cwp_aus> cround
[0:56] <cwp_aus> ground
[0:56] * wolfpack340 (wolfpack340@wolfpack340) Quit (§ewolfpack340 left the game.)
[0:56] <ejano> so where my feet are..
[0:56] <cwp_aus> Remind me, whats the un disguise button?
[0:56] <ejano> :I
[0:56] <cwp_aus> are
[0:56] <ejano> ./ud
[0:57] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) has joined #main
[0:57] <cwp_aus> Hmmm, whats it called
[0:57] <ejano> hey
[0:59] <cwp_aus> Na na na na na na na na na na na na na na Hopper cart!
[1:00] <cwp_aus> Might go finish up this civ game, seyas!
[1:01] <cwp_aus> wut
[1:01] <cwp_aus> dynmaps back up?
[1:01] <ejano> wat is web-001
[1:01] <ejano> o.O
[1:01] <cwp_aus> Hahaha
[1:02] <cwp_aus> oh peppy, we were going to have a random civ 5 game tommorow afternoon
[1:02] <cwp_aus> oh?
[1:02] <PsychoBone> rofl
[1:02] <ejano> its
[1:02] <ejano> A GHOST
[1:02] <cwp_aus> :I
[1:02] <ejano> DUNDUNDUN
[1:03] <ejano> Do you have
[1:03] <ejano> Purple glasses
[1:03] <ejano> do you have orange hair
[1:03] <ejano> do you have green eyes
[1:03] <ejano> *playing guess who*
[1:03] <ejano> Are you dave
[1:03] <cwp_aus> anyway, seya
[1:03] <ejano> okbyee
[1:03] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) Quit (§ecwp_aus§e left the game.)
[1:04] <ejano> :OOOOOOO
[1:04] <ejano> really
[1:04] <ejano> is it
[1:04] <ejano> bajan
[1:04] <ejano> ;P
[1:04] <ejano> :O
[1:04] <ejano> is it
[1:04] <ejano> skele
[1:04] <PsychoBone> w
[1:04] <ejano> I think
[1:04] <ejano> its web-001
[1:04] <ejano> :I
[1:05] <ejano> xD
[1:05] <ejano> welp
[1:05] <ejano> goin afk now
[1:05] <ejano> :p
[1:10] * Manalishi was kicked from #main by Server
[1:10] * Manalishi (Manalishi@Manalishi) Quit (§eManalishi left the game.)
[1:27] <ejano> woooooow
[1:27] <ejano> no-one speaking for 20 minutes
[1:27] <ejano> :I
[1:27] <ejano> o, everyone left
[1:27] <PsychoBone> ejano?
[1:28] <ejano> :P yeeeees
[1:28] <PsychoBone> i bet you like watching me without me knowing
[1:28] <ejano> :C I only just got here
[1:28] <PsychoBone> lol
[1:28] <PsychoBone> im watching mkr lol
[1:28] <ejano> mkr?
[1:28] <PsychoBone> my kitchen rules
[1:28] <ejano> lol!
[1:29] <ejano> I was just watching mlp
[1:29] <ejano> ;P
[1:29] <PsychoBone> haha
[1:31] <PsychoBone> IF IM THE
[1:32] <PsychoBone> if im the only one in the server and i sleep does it change to daylight?
[1:32] <PsychoBone> actually
[1:32] <PsychoBone> no i dont think it does
[1:35] <ejano> if'
[1:35] <ejano> I go afk
[1:35] <ejano> wait I'll go get a bed
[1:35] <ejano> ok im sleeping
[1:35] <PsychoBone> lol
[1:35] <PsychoBone> ok
[1:36] <PsychoBone> i need to find a bed lol
[1:36] <ejano> :I
[1:36] <PsychoBone> ok im in
[1:36] <ejano> o
[1:36] <PsychoBone> yay lol
[1:36] <PsychoBone> where did i get a cooked fish?
[1:37] <ejano> the cat threw it at u
[1:37] <ejano> ;P
[1:37] <PsychoBone> oh
[1:37] <PsychoBone> the 'cat'
[1:38] <ejano> yis
[1:38] <PsychoBone> wtf
[1:39] <PsychoBone> i think a zombie pushed me off my balcony
[1:41] <ejano> o.o
[1:42] <ejano> how come its so quiet D:
[1:42] <PsychoBone> idk
[1:42] <PsychoBone> ther was a few people on b4
[1:49] <ejano> heads
[1:49] <ejano> up
[1:50] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[1:50] * ejano (ejano@ejano) Quit (§eejano left the game.)
[1:50] * ejano (ejano@ejano) has joined #main
[1:50] <ejano> :C
[1:50] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) has joined #main
[1:50] <ejano> sorry D:
[1:50] <PsychoBone> :DDDD
[1:50] <PsychoBone> DDDD:
[1:51] <ejano> nothing bad happened did it..?
[2:09] * BAKER352 (BAKER352@BAKER352) has joined #main
[2:09] <PsychoBone> welcmoe!
[2:09] <BAKER352> Shhh i am not ninja
[2:09] * BAKER352 (BAKER352@BAKER352) Quit (§eBAKER352 left the game.)
[2:09] <PsychoBone> wtf
[2:13] * PsychoBone (PsychoBone@PsychoBone) Quit (§ePsychoBone left the game.)
[2:13] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[2:13] <LittleMissGrill> ohai!
[2:33] <ejano> :O
[2:33] <ejano> woooooow
[2:33] <LittleMissGrill> ?
[2:33] <ejano> how long have I been here? D:
[2:33] <ejano> when did you
[2:34] <LittleMissGrill> i've been online for at least 15 minutes
[2:34] <ejano> come on
[2:34] <ejano> lol
[2:34] <ejano> ogee
[2:34] <LittleMissGrill> lol wb!
[2:34] <ejano> for the last hour the only thing that happened was, a guest came on, said
[2:34] <ejano> 'shh im not a ninja'
[2:34] <ejano> left
[2:34] <ejano> then psychobone left
[2:35] <LittleMissGrill> classic LoM
[2:35] <ejano> :I mmmmm
[2:35] <LittleMissGrill> :I
[2:35] <ejano> at
[2:35] <ejano> wat
[2:36] <ejano> fioem
[2:36] <ejano> fiem
[2:36] <ejano> §ffeim
[2:36] <ejano> §ffeim
[2:36] <ejano> §ffeim
[2:36] <LittleMissGrill> why no creative?
[2:36] <ejano> eej
[2:36] <ejano> eh*
[2:37] <ejano> I dont see no current need for it
[2:37] <ejano> any*
[2:37] <ejano> wow its laggy there
[2:38] <ejano> or its the computer over-heating...
[2:38] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[2:39] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[2:39] <ejano> wb!
[2:39] <LittleMissGrill> lol
[2:39] <LittleMissGrill> ty?
[2:39] <LittleMissGrill> n.n
[2:39] <LittleMissGrill> hmmm
[2:43] <ejano> welp
[2:43] <ejano> Im gonna go to bed
[2:43] <LittleMissGrill> so early ;o
[2:43] <ejano> 'Night
[2:43] <ejano> D: yea
[2:43] <LittleMissGrill> :(
[2:43] <LittleMissGrill> gniiiight
[2:43] * ejano (ejano@ejano) Quit (§eejano left the game.)
[3:32] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[3:32] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) has joined #main
[3:32] <dogwateroz> hello world
[3:50] * dogwateroz (dogwateroz@dogwateroz) Quit (§edogwateroz left the game.)
[3:53] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[3:56] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[4:33] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[4:45] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[4:46] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[4:50] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[4:51] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[4:54] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[4:54] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[5:15] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[13:02] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[13:14] <LittleMissGrill> it was definitely something like that
[13:14] <LittleMissGrill> wooh!
[13:20] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[16:53] * NICKO_beast (NICKO_beast@NICKO_beast) has joined #main
[16:54] * NICKO_beast (NICKO_beast@NICKO_beast) Quit (§eNICKO_beast left the game.)
[20:11] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[20:18] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[20:34] * GoldPurge (GoldPurge@GoldPurge) has joined #main
[20:45] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[20:45] <GoldPurge> Hey
[20:45] <Baivo> Sup
[20:46] <Baivo> Do me a favour?
[20:46] <GoldPurge> What?
[20:46] <Baivo> Tell me if i should apply for a promotion with my build?
[20:47] <GoldPurge> Um what is it?
[20:47] <Baivo> I'm also lagging a bit, soz
[20:47] <GoldPurge> Ok
[20:47] <Baivo> Well theres this stupid thing
[20:47] * benchka (benchka@benchka) has joined #main
[20:47] <benchka> Hello
[20:47] <GoldPurge> Hey ben
[20:47] <Baivo> I'll be changing it to a wood button in a sec
[20:47] <GoldPurge> k
[20:47] <Baivo> Silly trap thing
[20:48] <Baivo> Theres the back door down there
[20:48] <Baivo> PRess the button
[20:48] <GoldPurge> That's cool
[20:48] <benchka> Oh Helloe there Baivo, Im Benchka. You can call me Bench for short'
[20:48] <Baivo> Took me ages
[20:48] <benchka> Hello*
[20:48] <Baivo> Hiya, pleasure to meet you ^_^
[20:48] <GoldPurge> lol
[20:48] <benchka> :)
[20:48] <GoldPurge> Dat magenta glass
[20:48] <Baivo> Come check out this redstone?
[20:49] <Baivo> It's a bit of a mess but oh well
[20:49] <GoldPurge> lol
[20:49] <Baivo> It works
[20:49] <benchka> I hate Redstone :P
[20:49] <GoldPurge> I made a redstone mess with a castle gate
[20:49] <GoldPurge> It lags but works
[20:49] <Baivo> The main mechanism is through here
[20:49] <benchka> Though I have some redstoney builds
[20:49] <GoldPurge> The flip flop?
[20:49] <Baivo> This is the button to lever mechanism
[20:50] <GoldPurge> Cool
[20:50] <Baivo> And i just have a bunch of rooms to dig out down below
[20:50] <GoldPurge> Yeah this is good
[20:50] <Baivo> Should i go for advanced or build more?
[20:50] <benchka> May I have a look Baivo?
[20:50] <GoldPurge> Once you jazz up the place and maybe add some wall features or designs you could get elite
[20:50] <Baivo> Sure
[20:51] <GoldPurge> But yeah I think you can get adv
[20:51] <Baivo> Awesome
[20:51] <Baivo> I've decided to progress through the ranks, rather than getting donator
[20:51] <Baivo> I'll still donate
[20:51] <GoldPurge> I just made a crappy 2 storey hotel for my adv build
[20:51] <Baivo> Just won't have the perks
[20:51] <GoldPurge> Oh ok
[20:51] <benchka> This'll Get adv easy
[20:52] <benchka> Just add stuff and yeah
[20:52] <Baivo> The main thing i concentratd on was the redstone adaption
[20:52] <GoldPurge> Furniture
[20:52] <Baivo> That's the next step i think
[20:52] <GoldPurge> Cool
[20:52] <Baivo> Now that i have the base stuff dug out
[20:52] <Baivo> Thank's for your help guys
[20:52] <GoldPurge> Yeah
[20:52] <benchka> I Sometimes Think I shouldn't went for master then Trusted :P
[20:52] <GoldPurge> I reckon some cool wall designs would look good
[20:52] <benchka> Though I was a Elite
[20:52] <Baivo> Why's that?
[20:53] <Baivo> Yeah gold
[20:53] <benchka> More homes at Master XD
[20:53] <Baivo> Hmm
[20:53] <GoldPurge> 10 homes isn't it?
[20:53] <benchka> No
[20:53] <Baivo> Middle block or not?
[20:53] <benchka> Thats Donor
[20:53] <benchka> 4 homes for Master
[20:53] <GoldPurge> 5 homes
[20:53] <GoldPurge> Oh
[20:53] <benchka> 3 for Elite and Trusted
[20:53] <Baivo> Middle block
[20:53] <GoldPurge> LOL
[20:53] <Baivo> Keep it secret
[20:54] <benchka> I can only set 3
[20:54] <GoldPurge> I totally forgot I had a 3rd home
[20:54] <benchka> lol
[20:54] <GoldPurge> I could set
[20:54] <Baivo> You tried to set here?
[20:54] <benchka> ?
[20:54] <benchka> Nope I didnt
[20:54] <GoldPurge> Um?
[20:54] <Baivo> Nvm
[20:54] <GoldPurge> What's this for?
[20:54] <benchka> Okay.
[20:54] <Baivo> ?
[20:54] <benchka> Baivo Join Alliance :)
[20:55] <GoldPurge> The pit thingo
[20:55] <Baivo> That's the silly trap :P
[20:55] <GoldPurge> Oh lol
[20:55] <Baivo> I am Hyperium Industries
[20:55] <benchka> Good!
[20:55] <Baivo> This is the bunker for war
[20:55] <Baivo> Not really but whatevs
[20:55] <Baivo> xD
[20:55] <GoldPurge> lol Baivo we never signed the peace treaty
[20:55] <Baivo> ikr
[20:55] <Baivo> I lagged out
[20:55] <GoldPurge> Um can you let me out please
[20:56] <Baivo> soz
[20:56] <GoldPurge> lol no worries
[20:56] <Baivo> USe the back door? lol
[20:56] <GoldPurge> I mean in the pit trap
[20:56] <Baivo> OH!
[20:56] <Baivo> LOL!
[20:56] <GoldPurge> lol
[20:56] <benchka> Welp, Im gunna go do some Homework, Might be on later, Doubt it though
[20:56] <benchka> Bai
[20:56] <GoldPurge> Tankyou
[20:56] <GoldPurge> Cya
[20:56] <Baivo> Yeah me too
[20:56] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) has joined #main
[20:56] <GoldPurge> Bye
[20:56] <benchka> Hey Lm
[20:56] <GoldPurge> Hi
[20:56] <benchka> Also Bye Lm
[20:56] <LittleMissGrill> hi and bye?
[20:56] <Baivo> HEy LM
[20:57] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) has joined #main
[20:57] <LittleMissGrill> n.n
[20:57] <GoldPurge> Baivo
[20:57] <LittleMissGrill> ohai
[20:57] <GoldPurge> Hey cwp
[20:57] <benchka> I have Homework to do :)
[20:57] <benchka> Hi Cwp
[20:57] <cwp_aus> hi
[20:57] <benchka> Bye Cwp
[20:57] <LittleMissGrill> ah i see
[20:57] <GoldPurge> You should make a tripwire
[20:57] <Baivo> Yah?
[20:57] <GoldPurge> For this trap
[20:57] <Baivo> It's not supposed to work
[20:57] * benchka (benchka@benchka) Quit (§ebenchka left the game.)
[20:57] <Baivo> cwp says no
[20:57] <GoldPurge> OR A TRAPPED CHEST
[20:57] <LittleMissGrill> faints?
[20:57] <LittleMissGrill> cwp! arey ou taking a gap year?
[20:57] <GoldPurge> Good English :D
[20:58] <cwp_aus> durnit baivo, I said it's fine now that you privated the door to your house
[20:58] <Baivo> :P
[20:58] <LittleMissGrill> cwpcwpcwp
[20:58] <Baivo> Actually, i need your opinion on something
[20:58] <cwp_aus> no
[20:59] <cwp_aus> Gap-half-year
[20:59] <LittleMissGrill> ooooh!
[20:59] <LittleMissGrill> good idea
[20:59] <cwp_aus> Didn't get in so I had no choice, :I
[21:00] <LittleMissGrill> it's okay, id idn't get into any decent unis either :(
[21:00] <Baivo> cwp
[21:00] <cwp_aus> yis?
[21:00] <Baivo> I'd like to apply for advanced builder
[21:00] <LittleMissGrill> :O :D
[21:00] <cwp_aus> Mmk, show away
[21:00] <GoldPurge> DUN DUN DUN
[21:01] <GoldPurge> Will he have what it takes?
[21:01] <GoldPurge> We find out next episode of NEW LoM BUILDERS
[21:01] <Baivo> My main claim to fame will be that redstone in the back door
[21:01] <LittleMissGrill> :S
[21:01] <cwp_aus> dat back door
[21:01] <GoldPurge> He's looking good
[21:02] <GoldPurge> SHowing cwp the back door
[21:02] <Baivo> Oh gawd
[21:02] <GoldPurge> Is this good enough for our judges
[21:02] <Baivo> Dat magenta glass tho
[21:02] <Baivo> Actually purple but whatevs
[21:02] <GoldPurge> The magenta glass could be a show stopper
[21:03] <Baivo> I'm putting an automated farm down there LM
[21:03] <GoldPurge> What's the verdict from our judges?
[21:03] <Baivo> Give him some time boy
[21:03] <Baivo> I still gotta furnish the place xD
[21:04] <cwp_aus> Yeah....
[21:04] <GoldPurge> This is a tricky descision
[21:04] <Baivo> USE OF ELIPSES!
[21:04] <Baivo> I'M SCREWED!
[21:04] <GoldPurge> Good spelling
[21:04] <cwp_aus> Shhh gold
[21:04] <GoldPurge> Sorry
[21:05] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[21:05] <GoldPurge> :O
[21:05] <cwp_aus> Perhaps doing 'said' furnishing first is best
[21:05] <GoldPurge> He's lagging
[21:05] <cwp_aus> oh, he left
[21:05] <GoldPurge> Cliffhanger
[21:06] <GoldPurge> This is tense
[21:06] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[21:06] <cwp_aus> Perhaps doing 'said' furnishing first is best
[21:06] <GoldPurge> There we go
[21:06] <GoldPurge> wb
[21:06] <cwp_aus> wb
[21:07] <LittleMissGrill> is he still lagging ;o
[21:07] <Baivo> So it's a no go?
[21:07] <GoldPurge> Quick make a chair
[21:08] <GoldPurge> And some beds
[21:08] <cwp_aus> not yet, no
[21:08] <Baivo> Ok, thanks ^_^
[21:08] <cwp_aus> no problem
[21:08] <Baivo> One more thing
[21:08] <cwp_aus> aye?
[21:08] <GoldPurge> Da hell?
[21:08] <Baivo> Middle block or not for the back door?
[21:09] <GoldPurge> Omg
[21:09] <cwp_aus> nah, it's fine like that
[21:09] <GoldPurge> This is a strange mountain range
[21:09] <Baivo> cool cool
[21:09] <Baivo> Thanks
[21:09] <cwp_aus> If you want to go that extra mile then by all means but it's good enough
[21:09] <Baivo> ?
[21:10] <GoldPurge> This cannot be natural
[21:10] <Baivo> gold, what?
[21:10] <GoldPurge> This mountain range
[21:10] <GoldPurge> Omg it is natura;
[21:10] <GoldPurge> natural
[21:11] <Baivo> IT's the ectreme thingy'
[21:11] <Baivo> gtg
[21:11] <GoldPurge> Cya
[21:11] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[21:11] <GoldPurge> This is a really cool place
[21:12] <GoldPurge> Anyone need help?
[21:16] * 11jank11 (11jank11@11jank11) has joined #main
[21:16] <GoldPurge> Hi
[21:16] <cwp_aus> hi
[21:16] <11jank11> well
[21:16] <11jank11> im under ground
[21:17] <cwp_aus> batter?
[21:17] <cwp_aus> better*
[21:17] <11jank11> test
[21:17] <11jank11> oh wow this lag
[21:17] <cwp_aus> shouldn't have any
[21:17] <cwp_aus> I'm not getting any
[21:17] <GoldPurge> Neither
[21:18] <LittleMissGrill> o hai!
[21:19] <LittleMissGrill> jank? :P
[21:19] <11jank11> holy crap
[21:19] <cwp_aus> ?
[21:19] <11jank11> this lag is intense
[21:20] <11jank11> hey nice skin cup
[21:20] <cwp_aus> It's all you, unfortunately
[21:20] <GoldPurge> Ok well I'm gonna go
[21:20] <cwp_aus> thanks, :P
[21:20] <LittleMissGrill> okayyy bye!
[21:20] <GoldPurge> Cya tommorow
[21:20] <cwp_aus> Lm, have we switched over to Peppies machine yet or?
[21:20] * GoldPurge (GoldPurge@GoldPurge) Quit (§eGoldPurge left the game.)
[21:20] <LittleMissGrill> yuhuh we have
[21:20] * 11jank11 (11jank11@11jank11) Quit (§e11jank11 left the game.)
[21:20] <LittleMissGrill> well that was fun
[21:20] * 11jank11 (11jank11@11jank11) has joined #main
[21:20] <cwp_aus> wb
[21:21] <11jank11> and lets try this again
[21:21] <LittleMissGrill> welcome!?
[21:21] <cwp_aus> Mmmm, we recently switched to Peppies computer
[21:22] <11jank11> pretty sure im capped
[21:22] <LittleMissGrill> i like how you pluralised peppy's name lol
[21:22] <LittleMissGrill> we switched to the multiple peppy machine
[21:22] <cwp_aus> xD, Shhhhhh
[21:22] <cwp_aus> You saw nothing
[21:22] <LittleMissGrill> i saw everythig
[21:23] <LittleMissGrill> don't even start with me
[21:23] <LittleMissGrill> §ffus ro
[21:24] <11jank11> OUCH
[21:24] <11jank11> ok
[21:24] <LittleMissGrill> oh wow he's guy is lagging even
[21:24] <11jank11> im all good now
[21:24] <LittleMissGrill> :D
[21:24] <LittleMissGrill> welcome back!
[21:24] <11jank11> sup
[21:24] <LittleMissGrill> nothing
[21:24] <LittleMissGrill> i deserve that
[21:24] <cwp_aus> Huzzah
[21:24] <11jank11> dam it
[21:24] <11jank11> i lived
[21:24] <LittleMissGrill> wat
[21:24] <11jank11> i jumped off
[21:24] <LittleMissGrill> o
[21:24] <11jank11> and landed in water
[21:24] <LittleMissGrill> yeah you're supposed to live n_n
[21:24] <11jank11> lame
[21:25] <LittleMissGrill> we don't want you dying u_u
[21:25] <LittleMissGrill> §fFUS RO DAH
[21:25] <cwp_aus> brb
[21:25] <LittleMissGrill> oh
[21:25] <11jank11> HA still in water
[21:25] <LittleMissGrill> hahaha i tried
[21:26] <11jank11> and im in the floor
[21:26] <LittleMissGrill> no you're not
[21:26] <11jank11> oh no there i am
[21:26] <11jank11> ok
[21:26] <cwp_aus> back
[21:26] <11jank11> test
[21:26] <LittleMissGrill> wb
[21:26] <11jank11> and i got no lag again
[21:26] <11jank11> hurra
[21:26] <LittleMissGrill> epic
[21:28] <11jank11> well this has been fun and awkward. but this lag is bs
[21:28] <11jank11> bye
[21:28] <LittleMissGrill> :I
[21:28] <cwp_aus> seya
[21:28] <LittleMissGrill> okay bye
[21:28] <LittleMissGrill> why does my armour keep disappearing?
[21:28] <cwp_aus> wut
[21:28] <LittleMissGrill> like, it was full repair just a sec ago
[21:28] <LittleMissGrill> but the shirt is now gone
[21:28] <cwp_aus> creepers?
[21:28] * 11jank11 (11jank11@11jank11) Quit (§e11jank11 left the game.)
[21:28] <LittleMissGrill> and this morning i had full armour on, and before the pants and shoes were gone
[21:28] <LittleMissGrill> :(
[21:29] <LittleMissGrill> creepers don't take armout off your body though?
[21:29] <cwp_aus> but they can blow it's repair into oblivion
[21:29] <LittleMissGrill> don't boots normally fall off first?
[21:29] <cwp_aus> depends where you were hit
[21:30] <cwp_aus> could even be skellies
[21:30] <cwp_aus> So, how was that?
[21:31] <LittleMissGrill> umm
[21:31] <LittleMissGrill> fine lol
[21:31] <LittleMissGrill> though i'm really bad at sensing awkwardness
[21:31] <cwp_aus> That looked awfully awkard to him
[21:32] <LittleMissGrill> why do you think?
[21:32] <cwp_aus> Idk, it just seemed so
[21:35] <cwp_aus> Think we should do that civ game now or wait awhile?
[21:36] <LittleMissGrill> umm, i'm about to heat dinner
[21:36] <LittleMissGrill> eat*
[21:36] <cwp_aus> ahh k
[21:36] <LittleMissGrill> or late lunch idk
[21:36] <LittleMissGrill> soo, in half an hour or so?
[21:36] <cwp_aus> sure
[21:36] <LittleMissGrill> :D
[21:36] <LittleMissGrill> epic.i'll contact you on skype or steam :)
[21:36] <LittleMissGrill> byee
[21:36] * LittleMissGrill (LittleMissGrill@LittleMissGrill) Quit (§eLittleMissGrill left the game.)
[21:37] * Retikus (Retikus@Retikus) has joined #main
[21:37] <cwp_aus> hi ret
[21:37] <Retikus> hey cwp
[21:37] <Retikus> i watched the second part of the comp it was really good!!!
[21:37] <cwp_aus> thanks, :I
[21:44] * Retikus (Retikus@Retikus) Quit (§eRetikus left the game.)
[21:53] * bajanistheman (bajanistheman@bajanistheman) has joined #main
[21:53] <cwp_aus> hi baj
[21:53] <bajanistheman> hEY
[21:54] * bajanistheman (bajanistheman@bajanistheman) Quit (§ebajanistheman left the game.)
[21:55] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main
[21:56] <cwp_aus> hi
[21:56] <Baivo> Hiya
[22:07] * GizzyFuzzy (GizzyFuzzy@GizzyFuzzy) has joined #main
[22:07] <cwp_aus> hi giz
[22:07] <GizzyFuzzy> haaai
[22:10] * GizzyFuzzy (GizzyFuzzy@GizzyFuzzy) Quit (§eGizzyFuzzy§e left the game.)
[22:15] <Baivo> ugh
[22:15] <Baivo> NO!
[22:15] <Baivo> MY STUFF!
[22:15] <Baivo> Noooo!
[22:16] <cwp_aus> as-long as no-one was near it, it's fine
[22:16] <Baivo> IT's gone what the hell?
[22:16] <Baivo> I died in my house
[22:17] <cwp_aus> oh
[22:17] <Baivo> Why does this keep happening to me -_-
[22:17] <Baivo> Gosh darn it
[22:18] <Baivo> Studd doesn't despawn does it?
[22:18] <cwp_aus> it does
[22:18] <Baivo> Gosh darn it
[22:19] <Baivo> My days of adventuring are over
[22:19] <Baivo> I'm staying in this little dugout
[22:21] <Baivo> Great, now i need wood -_-
[22:21] <cwp_aus> :/
[22:21] <cwp_aus> underground tree farm?
[22:21] <Baivo> Not a bad idea
[22:21] <Baivo> I'm making an underground automated farm anyways
[22:22] <Baivo> OH MY GOD!
[22:22] <Baivo> HAHAHA!
[22:22] <cwp_aus> ?
[22:22] <Baivo> THe zombie that killed me just attacked me wearing all my armour
[22:22] <Baivo> I got my armour back!
[22:22] <Baivo> OMFG XD
[22:22] <cwp_aus> xD
[22:23] <Baivo> I am the luckest man alive
[22:23] <Baivo> And i got my taters back!
[22:24] <Baivo> I'm not even mad anymore
[22:24] <Baivo> That was hilarious
[22:24] <cwp_aus> :I
[22:24] <Baivo> I lost all my wood i had tho
[22:24] <Baivo> Which sucks
[22:27] <Baivo> DO you think i could petition to have the timber plugin installed?
[22:27] <cwp_aus> It totally is
[22:27] <Baivo> oh
[22:27] <cwp_aus> Pre sure it's a donator perk
[22:27] <Baivo> Dang
[22:28] <Baivo> Maybe if peppy hurried up and let me -_-
[22:28] * benchka (benchka@benchka) has joined #main
[22:28] <Baivo> But no rush, no rush
[22:28] <Baivo> Hey bench
[22:28] <cwp_aus> hi
[22:28] <benchka> has returned from homework studies
[22:28] <Baivo> Haha
[22:28] <benchka> Hey you two :)
[22:28] <Baivo> I'm kinda half reading a literature book
[22:28] <benchka> lol
[22:28] <Baivo> Jane Eyre. Ugh
[22:29] <benchka> You're in yr 12 Im only in yr 8 :P
[22:29] <Baivo> Yr 11
[22:29] <benchka> Close enough
[22:29] <Baivo> xD
[22:29] <benchka> dont u do yr 12 maths or something?
[22:29] <benchka> If I remember correctly
[22:30] <cwp_aus> I'm off guys
[22:30] <cwp_aus> seyas
[22:30] <benchka> Bai
[22:30] * cwp_aus (cwp_aus@cwp_aus) Quit (§ecwp_aus§e left the game.)
[22:30] <Baivo> I do half my classes in Uit 3 and 4 which is yr 12 equivelant
[22:30] <Baivo> *Unit
[22:30] <benchka> Ah
[22:30] <Baivo> That way i get a higher ATAR score
[22:30] <benchka> Fair Enough
[22:30] <Baivo> In a sorta way
[22:31] <benchka> Need any Items or anything?
[22:31] <Baivo> How do you mean?
[22:31] <benchka> Like to help u build ect
[22:31] <Baivo> Well, any idea where i could buy heaps of wool and leather?
[22:32] <benchka> What Colour Wool u need?
[22:32] <Baivo> Any
[22:32] <Baivo> It's only for a bunch of beds
[22:32] <benchka> I have a whitw wheep farm, you're welcome to use
[22:32] <benchka> Sheep *
[22:32] <Baivo> Oh thanks! ^_^
[22:32] <benchka> White*
[22:32] <benchka> Oh
[22:32] <benchka> Also I have heaps of wool anyway For
[22:32] <benchka> Red though
[22:32] <Baivo> I'll pay you wor them
[22:33] <benchka> Its all good
[22:33] <Baivo> I'd feel bad otherwise
[22:33] <benchka> I dont need money
[22:33] <benchka> If I wanted I'd have the highest Baltop
[22:33] <Baivo> Sexual favours instead?
[22:33] <benchka> No Im fine :P
[22:33] <Baivo> Damn fine :3
[22:33] <Baivo> lol jks xD
[22:34] <Baivo> Where you at?
[22:34] <Baivo> Ninja
[22:34] <benchka> Btw if u right click while cutting a tree the tree cuts the rest for u.
[22:34] <benchka> Its McMMo
[22:34] <benchka> Wait is it still installed?
[22:34] <Baivo> There's timber mod installed
[22:34] <benchka> No
[22:34] <Baivo> But for donator only
[22:34] <benchka> Oh
[22:35] <benchka> Well McMMo Is better :P
[22:35] <Baivo> It has a recharge ._.
[22:35] <Baivo> There you are!
[22:35] <benchka> So :P
[22:35] <Baivo> Oh thanks!
[22:35] <benchka> Np
[22:35] <benchka> Dat Chunk Failure hehe
[22:35] <Baivo> IT's perfect :#
[22:35] <Baivo> *:3
[22:35] <benchka> Hehe lo
[22:35] <benchka> lol*
[22:36] <benchka> You probs wont see me round much
[22:36] <Baivo> That's a shame
[22:36] <benchka> I used to be like super super active
[22:36] <Baivo> Well i used to as well
[22:36] <Baivo> Used to be Super op on classic
[22:36] <benchka> But, school, Friends, Girl Friend and sport
[22:36] <Baivo> On the way to mod here
[22:36] <Baivo> Then i messed up
[22:36] <benchka> I played on classic before I got Premium
[22:37] <benchka> AMS :)
[22:37] <Baivo> I started years ago
[22:37] <benchka> rambo_beast was my Classic User
[22:37] <Baivo> But on classic nonetheless
[22:37] <Baivo> Mine was always and will always be Baivo
[22:37] <benchka> :P
[22:37] <benchka> Hehe
[22:37] <Baivo> Careful
[22:37] <benchka> Nice
[22:38] <benchka> I know theres a trap
[22:38] <Baivo> :P
[22:38] <Baivo> Now
[22:38] <Baivo> Canteen and dining room
[22:38] <benchka> I over heared the convo from before :P
[22:38] <Baivo> Seen the back door?
[22:38] <Baivo> I'm pretty proud of that
[22:38] <benchka> Yeah
[22:38] <Baivo> Even though it's basic redstone
[22:38] <Baivo> It's the best ive done
[22:39] <benchka> Atleast you can redstone :P
[22:39] <benchka> I only have redstone auto farms
[22:39] <Baivo> Yeah, slowly learning
[22:39] <benchka> and a gate
[22:40] <Baivo> Hmm
[22:40] <benchka> Do you mind me asking, "who you messed up"
[22:40] <benchka> how*
[22:40] <Baivo> I griefed
[22:40] <benchka> Gj Bench :I
[22:40] <Baivo> And stole
[22:40] <benchka> Ohhh
[22:40] <benchka> Well why not XD
[22:40] <Baivo> ?
[22:40] <benchka> Grief, steal
[22:40] <benchka> Everyones done it on Mc at some point
[22:41] <Baivo> YEah, except it's illegal on this server
[22:41] <benchka> Ik
[22:41] <Baivo> So i left
[22:41] <Baivo> Played another server
[22:41] <Baivo> Still go there once every few days
[22:41] <benchka> Ah yeah
[22:41] <Baivo> I'm admin there, but it's not as popular as it used to be
[22:42] <Baivo> haha
[22:42] <benchka> I played on this Classic server which had a Smp server also
[22:42] <Baivo> The plates make a noise
[22:42] <benchka> I was 2nd in charge
[22:42] <Baivo> I had my own server for over half a year
[22:42] <benchka> Till I Found out the guy was 50
[22:42] <Baivo> That was pretty fun
[22:42] <benchka> And Griefed his server and left
[22:42] <Baivo> Good jahb
[22:42] <benchka> He's 50 and plays mc
[22:42] <benchka> Cough Cough *Pedo* Cough Cough
[22:43] <Baivo> I'll still be playing MC when i'm 50 ._.
[22:43] <benchka> Little help
[22:43] <benchka> Thanks
[22:43] <benchka> one se
[22:43] <benchka> sec*
[22:43] <Baivo> Ugh
[22:43] <Baivo> Acacia stairs
[22:44] <benchka> brb getting something
[22:44] <Baivo> A.I.D.S
[22:44] <benchka> lol
[22:46] <benchka> Gifts!
[22:46] <Baivo> ?
[22:46] <Baivo> :D:D:D:D:D:D:D:D:D
[22:46] <Baivo> :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
[22:46] <benchka> hahaha
[22:47] <Baivo> I should make a lighting system
[22:47] <benchka> glowstone will look better than torches
[22:47] <Baivo> With one button to turn it on and off
[22:47] <benchka> yes
[22:47] <Baivo> Ill make redstone torches :D
[22:47] <Baivo> *lanterns
[22:47] <benchka> lol
[22:47] <benchka> You have the creativity that I miss :C
[22:48] <Baivo> :3
[22:48] <benchka> I used to have Ideas like that
[22:48] <Baivo> I left MC for a while
[22:48] <benchka> In my early Mc days
[22:48] <Baivo> Hence the noobisness with the new features
[22:48] <Baivo> Ohh
[22:48] <Baivo> I lost all my redstone
[22:48] <Baivo> Dang, mining time
[22:48] <benchka> I have some
[22:48] <Baivo> Nah, i'm gunna need a lot
[22:48] <benchka> k
[22:49] <Baivo> Ooh, redstone. Gosh im good
[22:49] <Baivo> xD
[22:50] <benchka> did u find some?
[22:50] <Baivo> Yah
[22:50] <benchka> ./ban Baivo Xray hacks XD XD LOLOLOLOL
[22:50] <benchka> jks
[22:50] <Baivo> If only i knew how to mod with the new launcher
[22:50] <Baivo> I tried to add a minimap
[22:50] <Baivo> That failed hard
[22:50] <benchka> Use the Mod launchers
[22:50] <Baivo> ?
[22:51] <benchka> Theres Launchers For Mods
[22:51] <Baivo> More redstome
[22:51] <Baivo> Is it like, third party software or?
[22:51] <benchka> Its just like installing mc for the first time
[22:52] <benchka> I have more gifts
[22:52] <Baivo> ?
[22:52] <Baivo> :O
[22:52] <Baivo> I love you
[22:52] <benchka> XD
[22:52] <benchka> I'll help
[22:53] * Lacho5 (Lacho5@Lacho5) has joined #main
[22:53] <Baivo> :D
[22:53] <benchka> Hey
[22:53] <Baivo> Hey lacho
[22:53] <Lacho5> hi
[22:53] <Lacho5> pvp bench?
[22:53] <benchka> Nar sorry
[22:53] <Lacho5> kk
[22:53] <benchka> Helping Baivo
[22:53] <Baivo> Cos' he's a legend
[22:53] <benchka> plus not on for much longer anyway
[22:53] <benchka> XD
[22:53] <Lacho5> might be back then going to play pvp
[22:53] <benchka> okay
[22:53] <Lacho5> bye
[22:54] * Lacho5 (Lacho5@Lacho5) Quit (§eLacho5 left the game.)
[22:54] <benchka> lol found Diamonds
[22:54] <Baivo> gah
[22:54] <benchka> Oh redstone
[22:54] <Baivo> I'm gunna drown in lava
[22:54] <Baivo> I can hear it all around me
[22:54] <benchka> .
[22:55] <benchka> lol
[22:55] <Baivo> Redstone
[22:55] <benchka> turn arund
[22:55] <Baivo> ?
[22:55] <benchka> around
[22:55] <Baivo> No
[22:56] <Baivo> The diamonds are yours
[22:56] <benchka> ya sure?
[22:56] <Baivo> Yuo found them
[22:56] <benchka> Fair enough :P
[22:56] <Baivo> Thanks heaps
[22:56] <benchka> np
[22:56] <Baivo> I should have enough
[22:56] <Baivo> Shoom
[22:56] <benchka> You've only met thenew side of me
[22:56] <benchka> You wouldnt hated the old me
[22:57] <Baivo> I would have punched you
[22:57] <Baivo> For no reason
[22:57] <Baivo> Just for fun
[22:57] <benchka> I'd Start so many fights on here
[22:57] <Baivo> I do
[22:57] <Baivo> All the time
[22:57] <Baivo> People love me for it
[22:57] <benchka> got banned for it too.
[22:57] <Baivo> I should slow down then xD
[22:57] <benchka> Yeah
[22:57] <benchka> Well I was Fighting with Padmay so..
[22:58] <Baivo> Everyone fights with podmay
[22:58] <Baivo> *padmay
[22:58] <benchka> loltrue
[22:58] <benchka> shes gone now
[22:58] <Baivo> She's made herself the server punching bag
[22:58] <Baivo> She's gone every time
[22:58] <Baivo> She's rage quitted like, 5093279453485 times
[22:59] <benchka> ehh who knows what'll happen
[23:00] <benchka> Well, It's been awesome Meeting you. I'll see yaaround!
[23:00] <Baivo> BYE!
[23:00] <Baivo> <3
[23:00] <benchka> bai :)
[23:00] <benchka> <3
[23:00] * benchka (benchka@benchka) Quit (§ebenchka left the game.)
[23:13] * Mixe101 (Mixe101@Mixe101) has joined #main
[23:13] <Baivo> Hiya
[23:14] * Mixe101 (Mixe101@Mixe101) Quit (§eMixe101 left the game.)
[23:14] <Baivo> Biya
[23:27] * Baivo (Baivo@Baivo) Quit (§eBaivo left the game.)
[23:44] * Baivo (Baivo@Baivo) has joined #main

These logs were automatically created by TuxBot on Laws of Minecraft using the Java IRC LogBot edited to be a plugin for TuxReminder.